دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد؛

دانش آموزان مازندران مهر امسال مشکلی برای تأمین کتاب های درسی ندارند

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش مازندران گفت: مهر امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی پیش رو دانش آموزان استان و والدین آنها نگرانی بابت تهیه و تامین کتاب های درسی خود نداشته باشند و کمبودی در این زمینه احساس نخواهند کرد.

کد مطلب: ۶۳۶۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، نقی شادمان افزود: برای جلوگیری از مساله کمبود کتاب های درسی دانش آموزان مازندران که سالهای قبل رخ داده امسال تدابیر ویژه تری صورت گرفته است.
وی ادامه داد: برای این منظور توزیع کتاب های درس دانش آموزان فنی و حرفه ای، پیش دبستانی و ابتدایی توسط اداره کل آموزش و پرورش تهیه و توسط این نهاد در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
معاون هماهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: هم اکنون از 41 عنوان کتاب مقطع ابتدایی 28 عنوان کتاب به تعداد یک میلیون و 189 هزار و 508 جلد تهیه و در انبارها نگهداری شده است.
رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران ادامه داد : همچنین از 27 عنوان کتاب دوره پیش دبستانی تمامی این عناوین کتاب های دانش آموزان مازندران تهیه و تامین شده است.
شادمان تعداد کتاب های این دوره از مقطع تحصیلی را 197 هزار جلد کتاب اعلام کرد.
وی هزینه کتاب را یکی از موارد دریافت هزینه هنگام ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان ذکر کرد و گفت : برای پایه اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم هزینه کتاب دانش آموزان به ترتیب 143هزار ، 154هزار ، 196هزار ، 199هزار ، 207هزار و 246 هزار ریال است.
به گفته دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان مازندران ، والدین دانش آموزان حتی خود می توانند با ورود به سامانه ثبت نام دریافت کتاب های درسی و پرداخت هزینه شخصاً برای این منظور اقدام کنند.
وی از تدابیر اضطراری برای تهیه و تامین کتاب های درس دانش آموزان مازندران خبرداد و گفت : برای این منظور 10 درصد بیشتر از کتاب های مورد نیاز استان درخواست کتاب شد تا احیانا در صورت نیاز معلمان و یا موارد دیگر کمبودی رخ ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار