شعار علیه رئیس جمهور، تعرض به جمهوریت نظام بود

استاندار بوشهر گفت: رفتا نامتعارف عده ای انگشت شمار در راهپیمایی روز قدس علیه رئیس جمهور، تعرض به جمهوریت نظام و تعرض به مردم سالاری دینی بود.

کد مطلب: ۶۳۶۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر دکتر مصطفی سالاری در نشست شورای اداری استان بوشهر، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: عده ای انگشت شمار با رفتار نامتعارف نگاه ها را به جای اینکه متوجه اسرائیل کنند متوجه خودشان کردند واین کار به ضرر اسلام است.

وی بیان کرد: این اقدام و شعار علیه رئیس جمهور تعرض به اخلاق اسلامی بود که در قاموس اسلام چنین حرکاتی نمی گنجد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: شعار علیه رئیس جمهور تعرض به جمهوریت نظام و تعرضه به مردم سالاری دینی بود.

دکتر سالاری اضافه کرد: روز قدس نماد وحدت مسلمانان برای رهایی قدس عزیز بود و در بوشهر نیز شاهد وحدت و یکپارچگی مردم در راهپیمایی روز قدس بودیم.

دکتر سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همه عوامل برگزاری انتخابات و دستگاه قضا، اظهار داشت: امروز دیگر انتخابات تمام شده و فضای ما فضای پرهیز از تفرقه و فضای خدمت و قدرشناسی از حضور مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه مدیران در مسیر خدمت به مردم، فضای وحدت را فراهم کنند، به حادثه تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام اشاره کرد و افزود: در این حادثه شاهد ایستادگی به حق مردم در مقابل ترور بودیم و استفاده از نام اسلام برای انجام کشتار و ترور مطلوب هیچ مسلمانی نیست.

استاندار بوشهر گفت: به دنبال این حادثه تروریستی، مردم اتحادشان بیش از پیش شد.

دکتر سالاری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: فرمانداران نسبت به نشست های کمیته برنامه ریزی شهرستنان را با هدف توزیع اعتبارات تسریع کنند.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به رعایت ساعات جدید کار ادارات همکاری و جدیت لازم داشته باشند.

استاندار بوشهر با اشاره بحران آب در استان گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و اجرای طرح های مختلف و بهره برداری از پروژه های آبرسانی، امیدواریم با رعایت الگوی مصرف آب شاهد آخرین تابستان سخت از نظر آب در استان باشیم.

دکتر سالاری بر رعایت اصول ایمنی و هشدارهای لازم در مورد مصرف برق از سوی دستگاه های اجرایی و به ویژه مردم استان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار