نهضت آسفالت در قوچان باید ادامه یابد

شهردار قوچان گفت: وضعیت آسفالت شهر مناسب نیست بطوریکه 70 درصد از معابر اصلی و فرعی قوچان نیاز به آسفالت مجدد دارد و باوجود اینکه از سال گذشته نهضت آسفالت را شروع نمودیم با توجه به این وضعیت نیاز است با توجه به نیاز معابر شهری مسیر را تداوم دهیم.

کد مطلب: ۶۳۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، عباس کاظمی در نشست خبری خود با اعلام این خبر گفت: اگر قرار باشد بصورت قطره چکانی آسفالت شود باید 50 سال منتظر شویم تا آسفالت انجام گیرد بنابراین امسال طبق درخواستی با مسکن شهرسازی و راه سازی ، تقاضای 4000 تن قیر کردیم که بتوان با دو شیفت کاری نسبت به 62 نقطه که نقاضای مردم است آسفالت صورت گیرد.

وی افزود: کارخانه اسفالت که بصورت دستی بود مجددا راه اندازی نمودیم و اتومات کردیم که طبق نشستی با شورای شهر جدید نسبت انجام مناقصه آن برای قرارداد و درآمدزایی انجام گیرد.

کاظمی در خصوص طرح مطالعات پسماند نیز گفت: طرح مطالعات پسماند در پنج مرحله بسته شده است که شامل دفن، تفکیک از مبدا، بازیافت زباله، تولید برق و موارد دیگر که در هرمرحله با اخذ اعتبارات و طبق برنامه صورت می گیرد و از آن جایی که تا کنون برای این طرح در هرمرحله یک برنامه مدون است امسال بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.

وی افزود: در خصوص تفکیک زباله نیز طی قراردادی با پسماند مشهد انجام شد که در دو قسمت صورت پذیرفت که در قسمت اول معدن زباله و در قسمت دوم تفکیک زباله که از مبدا که در مرحله اول 250 میلیون تومان برای ساماندهی معدن زباله اختصاص یافت.

شهردار قوچان در خصوص کارهای عمرانی نیز گفت: کار موفق شهرداری در این صورت است که بتواند مدیریت بدون پول کند و کار عمرانی خود را با وجود عدم تزریق اعتبارات ادامه دهد تا پروژه ای عمرانی و کار آن متوقف نباشد.

کاظمی در خصوص خدمات میزبانی از زائران امام رضا نیز اظهار داشت: به جهت ایجاد بستری مناسب برای خدمت به زائران و مسیر شهرستان در ایام نوروز رتبه اول از جهت خدمات نوروزی به زائران را در استان کسب نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار