استاندار کرمان :

سند جامع غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در کرمان تدوین شد

استاندار کرمان با اشاره به تدوین سند جامع غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان گفت: هدف از تدوین این سند، توسعه همکاری بین بخشی و استفاده بهینه از امکانات موجود برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۳۵۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،علیرضا رزم حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی نهضت سواد آموزی استان کرمان افزود: سند جامع اوقات فراغت دانش آموزان برای نخستین مرتبه در استان کرمان تدوین شده و بزودی اجرایی می شود .
وی ادامه داد: این سند پس از اجرا در سال جاری، مورد آسیب شناسی قرار می گیرد تا نقاط ضعف احتمالی آن شناسایی شود .
رزم حسینی بر آمادگی لازم برای تغییر کاربری اماکن دولتی برای ایجاد درآمد و هزینه کردن در حوزه آموزش و پرورش اشاره و عنوان کرد: چنانچه بخواهیم از گسترش بیسوادی در جامعه جلوگیری و این افراد را باسواد کنیم، امکانات لازم وجود دارد که باید در این زمینه بر اساس طرح مشخص و به صورت مرحله به مرحله اقدام کرد .
رییس شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: موضوع سوادآموزی در پیوست های فرهنگی اقتصاد مقاومتی نیز مورد توجه قرار گرفته است .
علیرضا رزم حسینی با اشاره به آمادگی معین های اقتصادی برای توسعه آموزش و پرورش افزود: خواسته های این حوزه از معین های اقتصادی باید احصاء شود زیرا معین های اقتصادی در بخش هایی از جمله قلعه گنج و راور در این زمینه اقدام کرده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار