معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

بانک اطلاعاتی سالمندان در استان اردبیل ایجاد شود

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی سالمندان استان اردبیل در حفظ ‏شأن و تکریم مناسب این قشر از جامعه مؤثر خواهد بود.‏

کد مطلب: ۶۳۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، یاسر محمدپور در جلسه ستاد ساماندهی سالمندان استان اردبیل که در محل سالن جلسات اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سنین میانسالی و سالمندی همراه با تجارب ارزشمندی است که از فرصت موجود می‌توان به نحو مطلوبی استفاده کرد و رسیدن به این دوران به معنای اتمام زندگی و آرزوها نخواهد بود .

وی با اشاره به اهداف تشکیل کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سالمندان در استان اردبیل، افزود: رسیدن به سنین پیری بخشی از زندگی تمامی افراد را شامل می‌شود و بدین منظور لازم است تمامی آحاد جامعه نسبت به سالمندان توجه ویژه داشته باشند .

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: مطمئنا با افزایش حمایت‌های معنوی از سوی مردم شاهد ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در نزد این قبیل از افراد خواهیم بود و سالمندان به شدت جویای محبت و انجام حمایت‌های معنوی از سوی افراد مختلف هستند .

محمدپور خاطرنشان کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی سالمندان استان اردبیل بسیار ضروری بوده و با ایجاد آن در حفظ شأن، جایگاه و تکریم مناسب سالمندان گام‌های مثبتی برداشته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار