مشكلات سرمایه گذاران بخش گردشگری در آذربایجان غربی بررسی شد

مشکلات سرمایه گذاران بخش گردشگری آذربایجان غربی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بررسی شد .

کد مطلب: ۶۳۲۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، جلیل جباری در این جلسه اظهار داشت: امسال سال تولید و اشتغال بوده و مقام معظم رهبری در ادامه سیاستهای اقتصاد مقاومتی این سال را با این عنوان نامگذاری کرده است .

جلیل جباری تصریح کرد : تولید و اشتغال از موضوعات مهمی است که استاندار استان پیگیر آن بوده و مطالباتی از دستگاههای اجرایی دارند .

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور گردشگری را از عوامل موثر در ایجاد اشتغال عنوان کرده افزود : اگر بنا به بیان رئیس جمهور محترم گردشگری رونق پیدا کند مطمئناً اشتغال نیز افزایش یافته و مشکلات موجود بیکاری در جامعه حل خواهد شد .

جباری ضمن توصیه به سرمایه گذاران در خصوص پیگیری مشکلات ، اضافه کرد : انتظار این است که سرمایه گذاران مشکلات خود را به این اداره کل منعکس و تا رسیدن به نتیجه نهایی موضوع را پیگیری نمایند .

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی قول داد : ما نیز پیگیر مطالبات و مشکلات سرمایه گذاران بوده و هستیم و سعی داریم از ظرفیتهای دو کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری و هم چنین کارگروه رفع موانع و تهیل تولید برای حل مشکلات سرمایه گذاری در استان تلاش نمائیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار