برگزاری جلسه ستاد ثبت نام در آموزش و پرورش دلیجان

جلسه ستاد ثبت نام برای سال تحصیلی جدید در سالن جلسات آموزش و پرورش دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۱۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش دلیجان در این جلسه با اشاره به اينكه همواره موضوع ثبت نام دانش آموزان از دغدغه هاي جدي والدين است گفت: همه تلاش ما اين است كه با تكريم ارباب رجوع و در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه شرايطي را ايجاد نماييم كه اولياء و دانش آموزان با آرامش خاطر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمايند.

حجت اله فدایی افزود: راهکارهای مناسب برای ثبت نام دانش آموزان با هم اندیشی بیشتر، تشکیل منظم جلسات و برگزاری کارگروه های تخصصی بدون مشکل فراهم می شود.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به مفاد دستورالعمل در خصوص ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد.

مهدی دلاوری به تبیین مواردی همچون ثبت نام به موقع در سیستم سناد، نظارت کمی و کیفی بر سیستم ثبت نام توسط کارشناسان ذیربط، مشارکت بیشتر مدیران مدارس و برگزاری مستمر جلسات و پیگیری مصوبات مربوطه پرداخت.

وی یکی از مهمترین وظایف اعضای ستاد را نظارت مستمر و مستقیم از روند ثبت نام و ارزیابی دقیق عنوان و بیان کرد: باید با حضور در مدارس و در بین مردم مشکلات احتمالی را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار