سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد:

آماده باش 360 نیروی اورژانس برای پوشش مراسم ارتحال امام(ره)

سرپرست اورژانس کشور گفت: با برپایی بیمارستان صحرایی،‌ استقرار 360 تکنسین اورژانس و بیش از 150 دستگاه آمبولانس مراسم ارتحال حضرت امام(ره) پوشش داده می‌شود.

کد مطلب: ۶۲۹۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، پیرحسین کولیوند اظهارداشت: اورژانس کشور برای پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی لازم در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در آماده باش کامل است و به همین منظور یک بیمارستان صحرایی در ضلع شمالی حرم مطهر بر پا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این بیمارستان سه اتاق پزشک، یک داروخانه، یک اتاق تحت نظر آقایان و یک اتاق تحت نظر خانم‌ها پیش بینی شده است.

سرپرست اورژانس کشور یادآور شد: همچنین در ضلع شمالی و جنوبی حرم مطهر امام راحل دو چادر 50 نفره بر پا می‌شود و یک چادر 80نفره نیز در عوارضی تهران- قم برای ارائه خدمات درمانی با مردم برپا می‌شود.

کولیوند گفت: 360 تکنسین فوریت‌های پزشکی برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) حضور دارند و 153 دستگاه آمبولانس نیز برای پوشش خدمات لازم در اطراف حرم مظهر استقرار می‌یابند.

سرپرست اورژانس کشور افزود: 53 دستگاه آمبولانس از تهران و 100 دستگاه آمبولانس از شهرستان‌ها به محل حرم مطهر اعزام می‌شوند و آمبولانس‌های شهرستان‌ها در محل عوارضی تهران- قم مستقر می‌شوند.

کولیوند اضافه کرد: 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 12 دستگاه موتورلانس و هشت خودروی فرماندهی نیز این مراسم را پوشش می‌دهند، بالگرد اورژانس نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار