فعال اصلاح طلب در گفت و گو با پانا:

اصل وجود شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ضرورتی انکارناپذیر است

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به پای بندی روحانی به شعارهایش، گفت: مطالباتی که از روحانی وجود دارد، پای بندی به شعارهایی است که مطرح کرده و در مقام عمل هم نشان داده که به شعارها و وعده هایی که داده وفادار است.

کد مطلب: ۶۲۸۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، تداوم تنش زدایی در سیاست خارجی را تضمین کننده امنیت ملی دانست و گوشزد کرد: این روند همانطور که در گذشته مورد توجه قرار گرفته در دور دوم هم مورد توجه قرار گیرد تا زمانی که ما کمترین تنشی را در سیاست خارجی که منافع ملی ما را تهدید کند، نداشته باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان این نکته که از ناحیه بهبود وضعیت سیاست خارجی، گشایشی در وضعیت اقتصادی کشور صورت می گیرد، متذکر شد: از سال گذشته رشد اقتصادی به شکل خوبی ارتقا پیدا کرده و راه تداوم رشد اقتصادی همین تنش زدایی در سیاست خارجی است. با تنش زدایی و داشتن روابط مناسب با جهان خارج است که می توانیم رشد و رونق اقتصادی داشته باشیم و در جهت حل مسائل و مشکلات اقتصادی مردم کار کنیم در غیر این صورت به جایی نخواهیم رسید.

قنبری اصل وجود شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان را ضرورت انکارناپذیر دانسته و اعلام کرد: شورای عالی سیاستگذاری باعث چند پیروزی پیاپی برای اصلاح طلبان شده است. باید سازو کارهای آن را اصلاح کرد تا در جهت بهبود عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اقدامات بهتری صورت بگیرد.

نماینده ادوار مجلس با یاد آوری این که شورای عالی سیاستگذاری، از زمان انتخابات مجلس در سال 94 شکل گرفته و در کل عمر زیادی ندارد، خاطر نشان کرد: شورای عالی سیاستگذاری در مجموع نتایج خوبی را کسب کرده و با تداوم شورای عالی و حل مسائل پیش آمده، این شورا می تواند در آینده نقش بهتر و موثرتری در فضای سیاسی جامعه ایجاد کند.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به اختلافات پیش آمده در جریان بستن لیست شوراهای شهر، تصریح کرد: باید منافع کلی جامعه و مصلحت جریان اصلاحات را در نظر داشته باشیم. شورا تجربه ای است که قطعا مفید است و باید تداوم پیدا کند.

وی در پایان رمز و راز موفقیت اصلاح طلبان را شورای عالی سیاستگذاری دانست و بیان کرد: تفکر اصلاح طلبی در قالب شورای عالی اصلاح طلبان به پیروزی رسیده است. این دستاورد بزرگی است و باید آن را پاس داشت و حفظ کرد و در مورد مسائل و اختلاف سلائق جزئی سعی کرد تا مشکلات برطرف شود. در کل روند اصلاح طلبان در قالب شورای عالی سیاستگذاری بهترین روند است و همچنان باید به پیش برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار