۴۳۱۲ طرح اشتغالزایی توسط مددجویان کمیته امداد در گیلان اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گیلان اعلام کرد: در سال گذشته چهار هزار و ۳۱۲ طرح اشتغالزایی با هزینه ۶۵ میلیارد تومان توسط مددجویان کمیته امداد در گیلان اجرا شده است.

کد مطلب: ۶۲۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، حبیب اله رضادوست اظهار کرد: سال گذشته چهار هزار و ۳۱۲ طرح اشتغالزایی توسط مددجویان گیلانی به اجرا درآمده که برای اجرای این طرح ها ۶۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و کسب مهارت از مهمترین مسائل در اشتغال زایی محسوب می شود، اعلام کرد: در همین راستا سال گذشته ۱۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در استان آموزش های لازم در زمینه ایجاد شغل را فرا گرفتند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان همچنین به اعطای تسهیلات کار آفرینی به مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: به منظور کمک به تولید و اشتغال در سال گذشته، تسهیلات در قالب وام قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی با نرخ چهار درصد به کارآفرینان پرداخت شد.

رضادوست توانمندسازی از طریق ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت را از فعالیت های مهم کمیته امداد اعلام و خاطرنشان کرد: نیاز سنجی، استعداد یابی، ارتقاء مهارت های شغلی، اجرای طرح های کسب و کار، نظارت بر طرح ها، بازاریابی، پایدار سازی و خودکفایی از فرآیندهای ایجاد اشتغال برای مددجویان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار