مدیر آموزش و پرورش میناب خبرداد:

شرکت سه هزار و 928دانش آموز مینابی در آزمون نهایی خرداد 96

3 هزار و 928 دانش آموزمینابی در آزمون های دروس نهایی مدارس متوسطه دوره دوم نظری ،هنرستان ها و بزرگسالان که از دوم الی 25 خردادماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۶۲۷۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از هرمزگان، غلامرضا سالاری مدیر آموزش و پرورش میناب آغاز آزمون های دروس نهایی را از دوم الی 25 خرداد ماه سال جاری عنوان نمود و گفت: تمام شرایط و امکانات حوزه های برگزاری آزمون برای شرکت سه هزار و 928 دانش آموز این شهرستان در امتحانات نهایی برنامه ریزی و فراهم شده است.

سالاری از آماده سازی 29 حوزه امتحانی و 2حوزه تصحیح برای برگزاری این آزمون سخن گفت و اظهارکرد: از مجموع 29حوزه امتحانی 4حوزه به بخش توکهور و شهر هشتبندی اختصاص وآماده شده است.و2حوزه تصحیح در میناب برای هنرستان ها و متوسطه نظری بصورت مجزا در نظر گرفته شده است.
وی به متقارن بودن ماه مبارك رمضان با فصل امتحانات خرداد ماه اشاره کرد و گفت: امتحانات در اولین ساعات روز و ساعت 8صبح برگزار و فاصله بین امتحانات از جمله مواردی است که به منظور گرامیداشت ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش وپرورش میناب تصریح کرد: علل اهمیت دروس نهایی ، تأثیر گذاری معدل دروس نهایی و پیش دانشگاهی در کنکور و ورود دانش آموزان به دانشگاه ها است و همانند سال گذشته، در مجموع 30 درصد از سوابق تحصيلي( 25درصد سال سوم و 5درصد پیش دانشگاهی) در ورود دانش آموزان به دانشگاه ها تاثیر دارد و از اهمیت برخوردار است.

غلامرضا سالاری خاطر نشان کرد: 160نفر عوامل اجرایی و 15نفر عوامل ستادی در انجام امتحانات نهایی مشارکت داشته و آموزش وپرورش شهرستان میناب را در امر برگزاری امتحانات یاری خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار