برگزاری بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم(بخش آموزش وپرورش)

معاون پرورشی و فرهنگی شهرتهران از فعالیت 15 غرفه آموزش و پرورش درنمایشگاه بین المللی قرآن خبرداد.

کد مطلب: ۶۲۷۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار پاناگفت: همانند سالهای گذشته در ماه مبارک رمضان آموزش و پرورش در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن در بخش آموزش و پرورش با 15 غرفه حضور خواهد داشت .

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اظهار داشت: بیست ‌و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روزسوم خردادماه افتتاح می شود و هر روز از ساعت 18 تا 24 درمحل مصلای بزرگ تهران تا 26 خردادماه دایر خواهد بود .

وی افزود: بخش آموزش و پرورش نمایشگاه قرآن بر عهده وزارت آموزش و پرورش است که فعالیتهای ما در 15 غرفه برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شود حدود 2 غرفه به فعالیت های آموزش و پرورش در سال جاری اضافه شده است .

کریمی ادامه داد: همانند سال های گذشته مسئولیت اجرایی این کار به آموزش و پرورش شهر تهران واگذار شده است .

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران ضمن دعوت از همه فرهنگیان و دانش آموزان جهت بازدید از نمایشگاه ارزشمند قرآنی در طول ماه مبارک رمضان ،گفت: غرفه های ما بیشتر بر موضوعات علوم قرآنی، سبک زندگی قرآنی، خلاقیت درآموزشهای قرآنی، دانش آموزان استثنایی و قرآن، دستاورد های دارالقرآن ها، طرح مصباح الهدی(آشنایی باعترت )، احکام و حفظ موضوعی قرآن کریم، فعالیتهای اقامه نماز در آموزش و پرورش ، قصه های قرآنی، محافل انس با قرآن کریم، ختم قرآن و موضوعات دیگر تاکید دارد .

وی با بیان اینکه در بیست ‌و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به سبک زندگی قرآنی تأکید می‌شود، گفت: که غرفه ای ویژه دراین زمینه دایرگردیده است .

کریمی افزود: تاثیر فرهنگی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به حضور دانش آموزان ، فرهنگیان و آحاد جامعه است و امیدواریم شب های ماه مبارک رمضان در کنار معنویات و عبادات روزانه از این فرصت معنوی نیز به خوبی استفاده شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار