معاون آموزش ابتدایی وزیر در نیشابور:

معلمان پایه اول ابتدایی معماران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند

دومین همایش دانش آموزان مهر اول باهدف تجلیل از معلمان پایه اول ابتدایی و با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزارشد.

کد مطلب: ۶۲۶۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در این همایش نیشابور شهر مردمان بزرگ و فداکار معرفی کرد و گفت: پیوند من و نیشابور پیوندی عمیق است و نقش شما نیز در ادامه این مسیر بسیار مهم و حیاتی است.

رضوان حکیم زاده با بیان خاطره مهر اول خود از تلاش های معلم پایه اول ابتدایی خود به نام آقایی تقدیر کرد و افزود: همه معلمان جامعه من مثل آقایی هستند امروز بودنم را مدیون معلم کلاس اولم هستم.

وی سرمایه های نیشابور در تعلیم و تربیت را بسیار قابل استفاده دانست و خاطر نشان کرد: در اشعار خیام درس تواضع و فروتنی، درس دوری از تکبر و غرور، درس شادی و درس نشاط را می توان مشاهده کرد و از اشعار عطار نیز می توان به اوج درس عشق و خداپرستی و خدا محوری رسید و شفیعی کدکنی بزرگ نیز که میراث بزرگی در نیشابور و خراسان است.

این مقام مسوول از حضور نیشابوری ها در کنار خودش به نیکی یاد کرد و از برگزاری این همایش بزرگ تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است؛ معاون آموزش ابتدایی وزیر در یک حرکت زیبا، معلم کلاس اول ابتدایی خود را با خود در این سفر همراه کرده و در جنع حاضران در این همایش از وی تجلیل کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: معلمان اول ابتدایی با کتاب درس نمی دهند بلکه با قلبشان تدریس می کنند و بذر عشق و عاشقی و مسیر تعلیم و تربیت را در وجود دانش آموزان می پاشند.

ابوالحسن حقیقی افزود: معلمان پایه اول ابتدایی را معماران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند و معاون وزیر با همراه کردن معلم پایه اول ابتدایی خود در این سفر درس بزرگی به همه دادند.

وی ادامه داد: ما فرهنگیان قدر معلمان خود را می دانیم و انتظار داریم مسوولان نیز قدر این معامان سخت کوش را بدانند و تلاش کنید از حق و حقوق معلم دفاع شود و امروز که خورشید امید دولت دوباره در جامعه طلوع کرده است بارقه های امید نیز دوباره روشن و روشن تر شد و این پیروزی و انتخاب مسیر عقل و تدبیر را باید به ملت تبریک گفت و انتظار ما این است که تمام مسوولین که باید خود را وامدار فرهنگیان بدانند، در راه حف شان و جایگاه معلمان تمام تلاش خود را مبذول کنند و با اهتمام معاون وزیر آینده ای روشن برای معلمان ابتدایی قابل پیش بینی است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز دراین همایش با گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر و عرض خیر مقدم به همه میهمانات حاضر در جلسه گفت: شهرستان نیشابور در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر 64 شهید را تقدیم انقلاب کرده است که در این جلسه خانواده های این شهیدان حضور دارند.

سید حواد قوامی نژاد افزود: بنده افتخار دارم در این همایش معلم کلاس اول ابتدایی خود را زیارت کنم و همواره بر دستانش بوسه می زنم و مهرورزی و محبت او را از یاد نخواهم برد.

قرائت دکلمه توسط دانش آموز فرزند شهید، اجرای سرود همگانی، تجلیل از معلمان کلاس اول ابتدایی شهرستان و اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار