ارومیه؛ تیرماه میزبان مسابقات کشوری علمی و کاربردی کاردانش

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت:مسابقات کشوری علمی - کاربردی کاردانش 19الی 21 تیر ماه به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۲۶۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اردشیر سیدسیاح در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات کشوری علمی - کاربردی کارودانش 19الی 21 تیر ماه بمیزبانی شهرستان ارومیه برگزار می شود.
وی با اذعان به تاکید فرماندار ارومیه جهت مساعدت دستگاههای اجرایی در این خصوص خاطر نشان کرد: برگزاری با کیفیت این مسابقات نیازمند مساعدت و همکاری کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان ارومیه می باشد.
وی گفت: تبیین و تبلیغ مهارتهای فنی و حرفه ای در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اشتغالزایی، آشنایی با فرهنگ اصیل آذربایجان غربی و توریسم داخلی و کیفیت بخشی مهارتهای فنی و حرفه ای دراستان از اهداف این مسابقات می باشد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ادامه داد: میزبان 500 نفر میهمان از سسرار کشور در مسابقات کشوری علمی - کاربردی کاردانش خواهیم بود.
وی با بیان اینکه هنرجویان در 120 استاندارد مهارتی و 37 عنوان رشته رقابت خواهند کرد؛ افزود: 6 محل اسکان و 7 حوزه آزمون برای این مسابقات پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار