ارتقا منزلت و معیشت فرهنگیان در دولت آینده هم با جدیت پیگیری خواهد شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع کارکنان این سازمان گفت : آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در دولت آینده هم کماکان بر پیروی از سیاست های رهبر معظم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین و سیاست های مقام عالی وزارت در راستای بهبود شرایط آموزشی و پرورشی و ارتقا منزلت و معیشت فرهنگیان تاکید خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۲۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی ظهر روز یکشنبه 31 اردیبهشت در محل نمازخانه و در بین کارکنان این سازمان با بیان این که حضور با شکوه مردم در انتخابات همراه با درک هوشمندانه از شرایط بین المللی و داخلی بود گفت: حضور ملت ایران در چنین شرایطی نشان از بصیرت مردم و وفاداری به نظام و آرمان های امام و رهبری دارد.
وی در ادامه با بیان این که انتخابات با امنیت و آرامش در فضای رقابتی سالم و بانشاط برگزار شد اظهار کرد: اصل انتخابات یک نعمت است که باید از جهات مختلف قدردان آن باشیم.
کاظمی افزود: انتخابات به واسطه این که بزرگترین پشتوانه اجتماعی در نظام بین الملل به شمار می آید و می تواند یک جامعه با گستردگی زیادی را گرد هم جمع بیاورد یک نعمت قلمداد می شود.
وی با بیان این که ما با حضور در انتخابات می توانیم سرنوشت کشور را به میل خود رقم بزنیم بیان کرد:صندوق انتخابات ریاست جمهوری تنها روشی است که از طریق آن می توانیم به دنبال اعمال سلایق و گفتمان های موردنظر جامعه باشیم.
این مقام مسئول ایجاد شور و نشاط و فضای نقد و انتقاد را از دیگر تاثیرات مثبت انتخابات دانست و خاطر نشان ساخت: ایجاد فضای انتقاد در جامعه یکی از ویژگی های ممتاز انتخابات است؛ همچنین عرصه انتخابات عرصه طرح انتقادات، ایده های نو، موفقیت های یک دولت، مطالبه گری های مردم و حضور دانش آموزان به عنوان آینده سازان و رجلان سیاسی آینده است.
وی به ارائه برنامه عالمانه در عرصه انتخابات اشاره و عنوان کرد: با با وجود تمام تلخی ها، شیرینی ها و نامهربانی هایی که انتخابات با خود به همراه داشت، برای کشور یک فرصت بی بدیل است که جایگزین هیچ رخداد دیگری نمی شود و باید به مساله انتخابات به صورت کلان نگاه کنیم.
مشارکت 41.5 میلیونی مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بی سابقه بوده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار