حسین عبدی در گفت و گو با پانا:

بدترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس رخ داد/ قهرمانی آسیا راحت نیست

کاپیتان و مربی سابق پرسپولیس محرومیت این تیم از حضور تماشاگر را بدترین اتفاق ممکن در این مقطع زمانی دانست.

کد مطلب: ۶۲۴۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با پانا درباره بازی پرسپولیس مقابل لخویای قطر گفت: بازی سختی پرسپولیس برابر لخویا دارد چرا که این تیم از گروه خودش با اقتدار صعود کرده و مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن دارد از طرفی پرسپولیس با نبود هوادار روبه رو است و همین موضوع آنها را اذیت می کند.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط بهترین کار این است که پرسپولیس در تهران بازی را ببرد تا در بازی برگشت تنها با یک مساوی صعود خود را مسجل کند. با توجه به شرایط موجود و نبود هواداران پرسپولیس به شدت تنهاست اما نیاز به تمرکز دارد تا در این بازی بتواند با اقتدار پیروز شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عدم حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و لخویا اظهار کرد:متاسفانه بدترین اتفاق برای تیم پرسپولیس رخ داد در یک بازی مهم و حساس زمانی که تیمی میزبان باشد وقتی از نعمت حضور هوادار بی بهره باشد شرایط خیلی سخت است. متاسفانه هوادار به شرایط و موقعیت تیمشان توجه نمی کنند و تنها با برخی کارهای احساسی آنها را به دردسر می اندازند. درست مشابه این اتفاق در زمان بازی ایران و چین هم افتاد و هواداران با پرتاب نارنجک و مواد محترقه دیگر اتفاقات خطرناکی در استادیوم رقم زدند که می توانست برای فوتبال ما عواقب بسیار بدی داشته باشد حالا در جریان رقابت پرسپولیس و لخویا این تیم باید از مهمترین نعمت خود که آن هم حضور هواداران و تشوویق برای تیم مورد نظرشان است محروم شود. به نظرم هیچ اتفاقی بدتر از این نیست و اگر این روند در فوتبال ما ادامه پیدا کند خسارت های جبران ناپذیر بیشتری برای فوتبال ما رقم خواهد خورد. این بدترین جریمه ای است که می توان برای یک تیم در نظر گرفت. بازی بدون تماشاگر بی فایده است. متاسفانه هیچ کاری هم نمی توان انجام داد.

عبدی در خصوص به‌وجود آمدن انتظاراتی مبنی بر قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: اصلاً این‌طور نیست که پرسپولیس راحت برود و قهرمان شود. قهرمانی در آسیا کار خیلی سختی به حساب می‌آید، چون تیم‌های شرق آسیا هم از آن‌طرف می‌آیند. تیم‌های ما هنوز با قدرت‌های کشورهای شرقی روبه‌رو نشده‌اند. البته قهرمانی برای پرسپولیس دور از دسترس نیست، اما امیدوارم امید واهی برای هواداران به وجود نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار