9753 شعبه به صورت مکانیکی رای گیری می شود

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و رئیس کمیته IT گفت: 9753 شعبه به صورت مکانیکی رای گیری می شود.

کد مطلب: ۶۲۳۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی پانا؛ قاسم میرزایی نکو در نشست خبری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور که امروز 26 اردیبهشت ماه در سالن حمایت از انتفاضه مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: تقریبا 11 شعبه اخذ رای الکترونیکی در سطح کشور داریم که مصوب سطوح بالای کشور است و می تواند آمار دقیق شرکت کنندگان در انتخابات و آراء را نشان دهد که این موضوع بر مبنای فرمایش حضرت امام خمینی که فرمودند میزان رای ملت است و مقام معظم رهبری که رای مردم را حق الناس دانستند صورت گرفته است.

وی گفت: علاوه بر این اپلیکشن موبایلی طراحی شده که در اختیار بازرسهای سرصندوق قرار می گیرد تا آمار شعب و صورتجلسه شماره 29 خود را که تنظیم می کنند در اختیار ما قرار دهند که این از طریق سایت مرکزی قابل چک کردن است و کار ویژه ای در این زمینه صورت گرفته است.

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور افزود: سرور مرکزی مجلس شورای اسلامی در اختیار این کار قرار گرفته که باید از رئیس مجلس بخاطر همکاریشان در این زمینه تشکر کنیم زیرا کار سنگینی که سه سال زمان می برد در ظرف سه روز انجام شد و ما در کل 31 استانمان 62 نفر رابط داریم که اینها آموزشهای لازم را دیدند و 100 هزار نفر هم آپ موبایل را نصب می کنند و به آن دسترسی دارند و از طریق سایت Saman96.com نیز قابل دسترسی است. علاوه بر این هیات نظارت، اطلاعات دقیق را در خدمت اصحاب رسانه توسط کالسنترها قرار میدهد که 10 نفر از نیروهای زبده در این زمینه از روز پنجشنبه تا پایان انتخابات آمار را در اختیار اصحاب رسانه می گذارند.

وی ادامه داد: 9753 شعبه مان به صورت الکترونیکی آراءشان برگزار می شود و به صورت کاملا رسمی کار خودشان را آغاز می کنند و سعی کردیم از آخرین تکنولوژی در این زمینه استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار