به مناسبت سوم خرداد؛

همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در شفت برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه شفت از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۳۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، سرهنگ شهرام قاسمی با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: جلسات فرعی ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در فرماندهی سپاه شهرستان برگزار و برنامه ریزی مناسبی برای گرامیداشت این رویداد تاریخی تدوین شده است.

وی سرکشی از خانواده های شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس در شفت، رزمندگان این عملیات، کوهپیمایی در امامزاده اسحاق، افتتاح مسکن محروم، ویزیت رایگان، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و رزمی، نواخته شدن زنگ پیروزی در سطح مدارس شهرستان را از جمله برنامه های این روز اعلام کرد.

سرهنگ قاسمی برگزاری همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان را از شاخص ترین برنامه این روز برشمرد و خاطرنشان کرد: این مراسم همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت برگزار می شود.

وی در ادامه در خصوص ۱۴ خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز اشاره و تصریح کرد: امسال به دلیل همزمانی این مراسم با ماه مبارک رمضان در برگزاری مراسمات تغییراتی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به لغو اعزام کاروان های پیاده به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، یادآورشد: به همین منظور براساس برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان یک برنامه پیاده روی از شهرداری تا مصلا در مرکز استان به صورت نمادین برگزار می شود.

وی همچنین با بیان اینکه درباره کاروان های سواره نیز امسال تنها به شهرستان های شفت، فومن، آستانه، رودبار و رشت سهمیه داده شده است، افزود: پنج اتوبوس برای اعزام زائر حرم مطهر در شهرستان شفت در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار