معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

اعلام نتایج مرحله استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره متوسطه اول

معاون پرورشی و فرهنگی استان اردبیل نتایج مرحله استانی و نیز فرآیند برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی دوره متوسطه اول در سال تحصیلی 96-1395 را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۲۲۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مصطفی کافی راد با بیان اینکه جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی همه ساله در راستای اجرای راهکار 7-11 سند تحول بنیادین مبنی بر توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای به شکل فردی و گروهی میان معلمان اجرا می شود، اظهار داشت: هدف از این جشنواره ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش های مختلف یاددهی-یادگیری و ...می باشد.

وی گفت: طبق دستورالعمل ارسالی، بعد از برگزاری مرحله آموزشگاهی جشنواره ی امسال ، منتخبین در مرحله منطقه ای به رقابت پرداختند و در این مرحله نیز از پایه های هفتم و هشتم یک اثر از هر پایه در یکی از پنج موضوع اختصاص یافته -که بالاترین امتیاز را کسب نموده بودند- به مرحله استانی راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه از راهیابی 32 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره خبر داد و افزود: بعد از داوری آثار دریافتی توسط داوران مجرب استانی، در موضوعات سکه طلا، تفکر درباره تفکر، بزرگ مردان کوچک و طرح سوال پژوهشی از پایه هفتم و در موضوعات زیبایی، مهارت های مصرف چیست؟ و راه رهایی از پایه هشتم نفرات برتر مشخص شدند که اسامی منتخبین جهت اطلاع به نواحی و مناطق ارسال گردیده است.

کافی راد در پایان اعلام کرد که از منتخبین استانی جشنواره به نحو مقتضی تجلیل به عمل خواهد آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار