انهدام باند بين المللي قاچاق مواد مخدر و دستگیری سلطان هرویین در فارس

فرمانده انتظامي استان فارس از انهدام باند و شبكه قاچاق بين المللي مواد مخدر و كشف 400 كيلوگرم هروئين خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۲۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، سردار احمد علي گودرزي در جمع خبرنگاران بيان كرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان از فعاليت یک شبکه و باند تهیه و توزیع بین المللی مواد مخدر به سرکردگی شخصی به هویت "س-م" در استان های سیستان وبلوچستان،هرمزگان،تهران، البرز و کرمانشاه و ارسال محموله های فوق به يكي از كشورهاي همسايه مطلع شدند .
وي افزود: با انجام یکسری کارهای پلیسی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های ویژه تمام محور های ورودی و خروجی استان تحت کنترل قرار گرفته که در نهایت یک دستگاه خودرو تریلی بونکر دار در جاده خروجی شیراز (دشت ارژن) شناسايي و توقيف شد .
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در بازرسي دقيق از خودرو تريلي بونكر دار 400 كيلوگرم هروئين كه به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف شد؛ در اين راستا یک دستگاه خودرو ال90 كه به عنوان اسكورت محموله مواد مخدر عمل مي كرد نيز توقيف و سرشبکه باند به همراه همدستش و راننده تريلي دستگير شدند .
سردار گودرزي افزود: اين فرد كه به "سلطان هروئين" معروف شده بود، سال گذشته نيز اقدام به قاچاق مواد مخدر كرده و در اين راستا مأموران يك تن و 400 كيلوگرم هروئين كشف ولي آن زمان متواري شده بود .
سردار گودرزي ادامه داد: از ابتداي سال جاري میزان 4 تن و 500 كيلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است و در این زمینه 124 دستگاه خودرو توقيف و 2 هزار و 434 نفر متهم دستگير شده اند .
فرمانده انتظامي استان فارس در رابطه با كشفيات كالاي قاچاق نيز گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون 525 دستگاه خودرو حامل كالاي قاچاق توقيف و بالغ بر 21 ميليارد تومان انواع كالاي قاچاق كشف شده است؛ در اين خصوص 847 نفر متهم دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند .
سردار گودرزي در بخش ديگري از سخنان خود از دستگیری فردی که از طریق فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری می کرد نیز خبر داد.

وی ادامه داد: در پي دستور مقام قضائي مبني بر شناسايي و جلب متهم "ع . ن" به اتهام كلاهبرداري و تحصيل مال از طريق نامشروع با بيش از 1400 فقره شاكي ( پرونده)، موضوع دردستور كار مأموران پليس فتا قرار گرفت .
وي افزود: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد متهم چند سال است كه متواري مي باشد و فقط با استفاده از فضاي مجازي با مخاطبين خود ارتباط دارد و تا كنون چندين مرتبه برای دستگيري وي اقدام شده اما موفقيت آميز نبوده است .
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: اقدامات همه جانبه اي برای شناسايي متهم فوق در فضاي مجازي انجام ، در نهايت متهم طي يك عمليات غافلگيرانه در يكي از روستاهاي شهرستان نطنز دستگير شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار