دولت تدبیر و امید حمایت های ویژه ای از ورزش همگانی داشته است

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: دولت تدبیر و امید حمایت های ویژه ای را از ورزش همگانی داشته و امیدواریم این فعالیت ها در سال های آتی رشد بیشتری داشته باشد.

کد مطلب: ۶۲۱۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، غلامرضا شعبانی بهار در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان ملایر اظهار کرد: این امر نشان می دهد که دولت تدبیر و امید حمایت های ویژه ای را از ورزش همگانی داشته و امیدواریم این فعالیت ها در سال های آتی رشد بیشتری داشته باشد.
وی افزود: این در حالیست که با حمایت های ویژه دولت از بانوان ورزشکار، میزان مشارکت بانوان در مناسبت های ورزشی و ورزش همگانی 25 درصد رشد داشته که نسبت به مشارکت آقایان از درصد بالاتری برخوردار است.
وی بیان کرد: یکی از توفیقات دولت یازدهم حمایت ویژه از ورزش بویژه ورزش همگانی بوده که به واسطه این توجه شاهد افزایش دو برابری آمار ورزشکاران طی چهار سال گذشته هستیم.
دکتر شعبانی بهار با بیان اینکه نمایندگان مجلس نیز در برنامه ششم توسعه از ورزش بویژه ورزش همگانی حمایت بالایی داشتند، ادامه داد: این حمایت در قالب 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده بود که حدود 15 هزار میلیارد ریال به ورزش کشور بویژه ورزش همگانی کمک شد.
وی گفت: سال گذشته برای نخستین بار یکی از بانوان کشورمان موفق به کسب مدال المپیک شد که این نشان دهنده مشارکت و اقبال ویژه بانوان به امر ورزش است.
معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: خوشبختانه فدراسیون جهانی بسکتبال به تازگی پذیرفته که بانوان کشورهای اسلامی با حجاب و لباس ورزشی در مسابقات حضور پیدا کنند.
دکتر شعبانی بهار ابراز امیدواری کرد: با این تصمیم شاهد درخشش روز افزون بانوان کشورمان در عرصه های بین المللی و در رشته های ورزشی در سطح جهان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار