امام جمعه میناب:

تکریم به مقام معلم، آثار مثبتی در فرهنگ جامعه ایجاد می‌کند

امام جمعه شهرستان میناب ضمن تشکر از زحمات معلمان در جهت ارتقای سطح رشد علمی و تربیتی دانش آموزان شهرستان گفت: معلمان بايد به مسئوليتی كه بر عهده دارند مانند يک تكليف شرعی نگاه كنند.

کد مطلب: ۶۱۹۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از هرمزگان، مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب همراه با اعضای شورای معاونین و معلمان نمونه شهرستان میناب به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حجت الاسلام میرزا حسن معتمدی فرامام جمعه شهرستان میناب دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمين معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب ضمن تبريك هفته معلم و گراميداشت ياد و خاطره استاد شهید مطهری به بیان جايگاه علم و عالم در دين اسلام پرداخت و افزود : مقام علم و عالم از مقام عابد بالاتر است .

وی مهمترین سرمایه هر کشوری را نیروی انسانی دانست و افزود:با هدایت و راهنمایی معلمین می توانیم نسبت به حفظ سرمایه های انسانی خودتلاش نماییم.

میرزا حسین معتمدی فردر اين ديدار همچنین با اشاره به اهميت و جايگاه معلم در اسلام و جامعه اسلامي گفت : ارزش معلم به اين است كه دانش آموزاني متدين و دين دار تربيت كند .

معتمدی فراز معلمان خواست:دانش آموزان را معتقد ،متعهد و قرآنی بار آورده زیرا از اهداف مهم تربیت بشردر جامعه اسلامی و استاد مطهری نیز چنین بوده است.

امام جمعه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات معلمان در جهت ارتقای سطح رشد علمی و تربیتی دانش آموزان شهرستان گفت : معلمان بايد به مسئوليتی كه بر عهده دارند مانند يك تكليف شرعی نگاه كنند.

وي گفت: علم ، تعليم و تعلم ، مقدمه رسيدن به كمال است و رسيدن به كمال، با ايمان و عمل صالح، ميسر است .

غلامرضا سالاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب، نيز با تجليل از مقام علم و معلم به ارائه ي گزارشي از برنامه هاي هفته تكريم و تجليل از مقام معلم پرداخت و بهره مندي از فرصت ها براي معرفي آثار و افكار استاد شهيد مطهري ، معرفي اهميت و جايگاه تعليم و تربيت و تجليل از زحمات معلمان شاغل و بازنشسته شهرستان را از جمله اهداف اين برنامه ها ذكر كرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار