معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار :

برگزاری انتخابات سالم و پرشور می تواند موجب وفاق همه جانبه در کشور شود

معاون اجتماعی ، سیاسی و امنیتی استاندار در جلسه مشترک مدیران آموزش و پرورش استان با اعضای ستاد انتخابات که سه شنبه شب در مشهد برگزار شد اظهار داشت:جامعه مخاطب بزرگ دانش آموزان که در نظام آموزش و پرورش حضور دارند می توانند نقش بسیارمهمی در ایجاد شور انتخاباتی داشته باشند.

کد مطلب: ۶۱۹۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی ، سیدجواد حسینی در این جلسه با تقدیر از برنامه ها و اقداماتی که در حوزه دستگاه تعلیم و تربیت استان برای برگزاری پرشور انتخابات اجرایی شده است اظهار داشت : جامعه مخاطب بزرگ دانش آموزان که در نظام آموزش و پرورش حضور دارند می توانند نقش بسیارمهمی در ایجاد شور انتخاباتی داشته باشند.
وی بااشاره به این که مردم ایران همواره در انتخاباتی که پس از انقلاب اسلامی ایران برگزار شده مشارکت بسیارخوبی داشته اند افزود : خوشبختانه در خراسان رضوی هم همواره مردم همراه سیاست های نظام بوده و در فرآیندهایی همچون انتخابات مشارکت بسیارمطلوبی داشته اند اما نباید به همین موضوع بسنده کنیم و لازم است شرایطی ایجاد شود تا زمینه مشارکت بیش از پیش فراهم شود.
حسینی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که نیروها ، اماکن و تجهیزاتی که از سوی آموزش و پرورش در اختیار برگزار کنندگان انتخابات قرار می گیرند نقش بسیارمهمی در برگزاری این فرآیند دارند گفت : همه ما باید به سمتی حرکت کنیم که فارغ از گرایشهای سیاسی و عقاید شخصی مان ، تنها به دنبال جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 96 ئ برگزاری سالم و مطلوب آن باشیم.
وی معلمان را به عنوان یک گروه مرجع در جامعه دانست و تاکید کرد : معلمان و قشر فرهیخته ما باید به قشر مخاطب خود این موضوع را بقوبالانند که در انتخابات در کنار مشارکت مطلوب برای انتخاب افراد به برنامه محوری و ارائه یک برنامه اجرایی از سوی کاندیدا توجه داشته باشند تا در نهایت شاهد یک انتخاب کیفی از سوی مردم باشیم.
حسینی خاطرنشان ساخت : در مجموع باید با کمک بخش های مختلف بویژه آموزش و پرورش تلاش کنیم مدل نگاه و دیدگاه مردم به سیاست و افراد سیاسی را تغییر دهیم ضمن این که در این زمینه برگزاری انتخابات و شرکت در برنامه های حاشیه ای نیز می تواند به ما برای رسیدن به این هدف کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار