فیلم مستند جنگل های هیرکانی در آستارا تولید شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: مستند 52 دقیقه ای جنگل های هیرکانی اثر بابک مجیدی کارگردان آستارایی، برای معرفی جنگل های هیرکانی آستارا، تالش و سیاهکل و خطرات تهدید کننده جانداران و درختان آن تولید شده است.

کد مطلب: ۶۱۸۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، ابوطالب جوان افزود: تصویربرداری، تدوین و تولید این اثر حدود سه سال به طول انجامید و مینا خوشخویی و شهرام پوررستم نویسندگان و بابک مجیدی، علی رضا بحری و معین سنجریان تصویربرداران آن هستند.
وی اضافه کرد: مستند جنگل های هیرکانی مانند دیگر مستندهای بابک مجیدی از شبکه استانی باران و شبکه مستند پخش خواهد شد.
وی با بیان اینکه تولیدات هنری با موضوع محیط زیست و منابع طبیعی از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: با ساخت آثار مختلف در این زمینه می توان فرهنگ صیانت از جنگل، دریا و مواهب خدادادی را نهادینه کرد.
جنگل های هیرکانی با 9 / 1 میلیون هکتار وسعت به عنوان ارزشمندترین جنگل های جهان از آستارا در غرب استان گیلان تا گلیداغ در شرق استان گلستان را شامل می شود.
بابک مجیدی متولد 1357 آستارا از فیلمسازان برجسته ملی در سال 83 به ساخت فیلم های مستند روی آورد و با ساخت مستند کوتاه نویز، نامزد سیمرغ بلورین بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و برنده دیپلم افتخار سومین جشنواره فیلم شهر شد و از جشنواره ملی فیلم دانشجویی و چندین جشنواره منطقه ای جایزه گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار