اعزام 28 مازندرانی به زیارت عتبات عالیات از محل درآمد و عواید موقوفات

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان و از محل درآمد موقوفات مرتبط، 28 مازندرانی در قالب طرح زائران حرم حسینی به زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۶۱۷۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اجرای امینانه نیت واقف یکی از برنامه‌های اصلی و وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه به‌شمار می‌رود که در طول سال چندین مرتبه اجرا می‌شود.

وی از اجرای طرح زائران حرم حسینی در مازندران خبر داد و افزود: در راستای عمل به اجرای امینانه نیات واقفان از محل درآمد و عواید موقوفاتی که نیت اعزام زائران به عتبات عالیات داشته‌اند، تعداد 28 مازندرانی به زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از محل موقوفات استان که دارای نیت‌هایی در این زمینه هستند، اجرا می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه زائران حسینی فردا یکشنبه ساعت پنج صبح از جوار آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) ساری به زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شوند، گفت: در راستای اجرای امینانه نیت واقفان برای هر زائر حدود 2 میلیون تومان هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار