مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجانشرقی در بازدید ازمسابقات فرهنگی وهنری:

کارهای گروهی باعث شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می شود

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی برنامه های گروهی و دسته جمعی را عامل مهمی در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۱۷۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

ناصر مقدم در حاشیه بازدید از سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان آذربایجان شرقی در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص همکاری سازمان دانش آموز ی در اجرای مسابقات فرهنگی و هنری اظهار داشت: خبرنگاران ساعی پانا از ابتدای مسابقات قرآن، عترت و نماز در اردوگاه الغدیر و مسابقات فرهنگی و هنری در مجتمع سینمایی 22 بهمن مستقر بودند و این رویداد مهم جامعه دانش آموزی را به نحو احسن انعکاس می دهند.

وی افزود: مورد دوم همکاری سازمان دانش آموزی با معاونت پرورشی برای عملیاتی کردن این مسابقات، پشتیبانی و تامین صبحانه، ناهار و میان وعده تمامی مراحل مسابقات برای دانش آموزان دختر و پسران است که مرکز آموزشی رفاهی 21 اردیبهشت سازمان دانش آموزی این وظیفه را برعهده دارد.

مدیر سازمان دانش آموزی تصریح کرد: این سیاست نشات گرفته از سیاست های کلی آموزش و پرورش استان است که کارهای مربوط به دانش آموزان به متولی امر که همان سازمان دانش آموزی است، واگذار شود.

مقدم در خصوص تربیت اجتماعی دانش آموزان خاطر نشان کرد: به طور کلی حضور درجمع به خصوص حضور در جمع همسالان و همسانان باعث می شود که انسان نسبت به یک سری کارهای خارق العاده رغبت یابد.

وی اضافه کرد: جمع گرایی و اجتماعی بودن در ذات انسان است و طبیعتا کارهای جمعی باعث شکوفا شدن استعدادها می شود به خصوص این نوع مسابقات که در آن نوعی حس رقابت بین دانش آموزان است.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: در بازدید از گروه سرود شور و شوق خاصی در بین دانش آموزان دیدم و با توجه به تعریفی که از تربیت داریم مسابقات این چنینی باعث می شود که استعدادهای دانش آموزان شکوفا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار