معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان:

تجلیل از 150 اثر برتر دانش آموزی در پنجمین جشنواره نوجوان سالم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد:150 اثر برتر دانش آموزی در پنجمین جشنواره نوجوان سالم مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۶۱۶۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، محمود معزی در مراسم تجلیل از برترین های پنجمین جشنواره نوجوتن سالم استان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نوجوان سالم، گفت: داشتن یک نوجوان سالم و ایمن از آسیب های اجتماعی یک سرمایه ملی است.

وی افزود: در آموزش و پرورش یکی از مهمترین ساحت های 6 گانه ساحت روانی اجتماعی است که در دانش آموز خلاصه می شود.

معزی گفت: دانش آموز در اطراف خود با عوامل پرخطر فراوانی روبه روست و آموزش و پرورش بر خود لازم می داند تا اقدامات لازم و برنامه های متنوعی را برای مصونیت بخشی دانش آموزان فراهم کند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش بزرگترین فصل الخطاب مشترک جامعه و حاکمیت است از این رو اگر اتفاقات خوب و موثری در حوزه اجتماعی در این دستگاه برای دانش آموزان و فرهنگیان رخ دهد بی شک در کل جامعه تسری پیدا می کند.

معزی اظهار کرد: در آموزش و پرورش برنامه محوری ،مشارکت محوری ،اخلاق محوری ،مدرسه محوری و از همه مهمتر دانش آموز مداری از اولویت های اساسی ماست و معتقدیم اگر دانش آموزان در دوره طلایی نوجوانی مورد آموزش و توجه قرار بگیرند، از بروز آسیب های اجتماعی، کج روی اجتماعی و بزهکاری در آنها جلوگیری می شود.

وی گفت: دانش آموز مهمترین عنصر سرمایه اجتماعی است چون می تواند به عنوان سفیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی بر هم سالانش ،خانواده و جامعه تاثیر گذار باشد .

معزی با اشاره به اینکه در پنجمین جشنواره استانی نوجوان سالم در خوزستان حدود 8 هزار اثر دانش آموزی در زمینه های انشا ،نقاشی، فیلم کوتاه ،مقاله ،عکس ،روزنامه دیواری و ....ارائه شده است گفت: یکصدو 50 اثر برتر دانش آموزی در مراسم اختتامیه این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار