مدیرآموزش و پرورش شهرستان سرایان خبرداد :

برگزاری جشنواره سفیران سلامت و نوجوان سالم درسرایان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان گفت : جشنواره سفیران سلامت و نوجوان سالم در شهرستان سرایان باهدف ارتقاء سبک سلامت و تغییر نگرش دانش آموزان به کمک نیروی همسالان برگزارشد.

کد مطلب: ۶۱۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان جنوبی ،محمد کسمایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان گفت : یکی از نعمت هایی که خداوند بزرگ به ما ارزانی داشته است نعمت سلامتی است که بایستی این نعمت و پایه های سلامتی و آنجه که می تواند باعث پایداری این نعمت در بین آحاد جامعه بشود را پاس بداریم و به نسل آینده انتقال بدهیم.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین اهداف جشنواره سفیران سلامت ارتقاء سبک سلامت و تغییر نگرش دانش آموزان به کمک نیروی همسالان است، افزود: ارتقاء سطح آگاهی و سواد بهداشتی، دریافت اطلاعات و مفاهیم بهداشتی و مهارت آموزشی جهت ارائه به سایر همسالان از دیگر اهداف این جشنواره است که گروه هدف آن دانش‌آموزان تمامی دوره های تحصیلی است.
شفاهی کارشناس حوزه پرورشی افزود: از بین 272 نفر شرکت کننده ، تعداد 257 اثر به جشنواره نوجوان سالم ارسال شده است و از بین 418 نفر شرکت کننده 298 اثر در جشنواره سفیران سلامت ارسال شده که بیشترین آثار ارائه شده از بین دانش آموزان مدارس شاهد فدک، شاهد شهید چمران و ریحانه النبی بوده است.
در پایان مراسم به کلیه شرکت کننده گان در جشنواره به رسم یادبود هدیه ای اهداء و از 6 نفر برتر استانی نوجوان سالم و 35 نفر برتر استانی سفیران سلامت مدیران و رابطین برتر هم تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار