برگزاری جلسه کمیته پشتیبانی سوادآموزی در دلیجان

جلسه کمیته پشتیبانی سوادآموزی در دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۵۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، فرماندار دلیجان در این جلسه با اشاره به اهمیت امر سواد آموزی و لزوم برنامه ریزی دقیق و مدون برای ریشه کنی بی سوادی در شهرستان دلیجان، خواستار آسیب شناسی توسعه امر سواد آموزی و طرح های مورد اجرا در سطح شهرستان شد.

محمد کردی ارتقای آموزش و افزایش سطح سواد آحاد مردم را منجر به ارتقای سطح فرهنگ جامعه دانست و بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه ها در این امر مهم تاکید کرد .

وی یکی از سیاست های دولت یازدهم را اجرا و عملیاتی نمودن راهکارها در سه سطح سواد آموزی، تحکیم و انتقال به موفقیت تا ریشه کنی بی سوادی اعلام کرد و خواستار پیگیری این امر توسط آموزش و پرورش شد .

مدیر آموزش و پرورش دلیجان نیز گفت: در شهرستان دلیجان به دلیل مهاجرپذیر بودن آمار دقیقی از تعداد بی سوادان موجود نیست اما با پیگیری های صورت گرفته حدود 80 نفر بی سواد تاکنون شناسایی شده اند .

حجت اله فدایی به ضرورت مشارکت دستگاه ها و همکاری کلیه دست اندرکاران در اجرای برنامه های سواد آموزی اشاره کرد و افزود: با مشارکت و همکاری سایر نهادها در شهرستان دلیجان افراد بی سواد شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار