استاندار البرز:

540واحد تولیدی در استان البرز راه اندازی شده است

سید حمید طهایی در گفت و گو با خبرنگار پانا در روز بیست و نهم فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت 540 واحد تولیدی که راکد یا نیمه فعال بوده اند، در این استان راه راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۶۱۴۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج،سید حمید طهایی استاندار البرز با اشاره به شعار سال جاری که با موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبرمعظم انقلاب اعلام شده است در ارتباط با کارهای انجام شده به منظورگسترش وعملی کردن مورد سوم این پیام در استان گفت: از سال گذشته یک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و در کنار آن از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز می توان نام برد.

استاندار برنامه هایی راکه استانداری قصد ادامه آنها همچون سال گذشته دارد را برشمرد که این دو عملکردطبق شامل حفظ تولید موجود و مورد بعد حمایت از سرمایه گذاران استانی خواهند بود.

سید حمید طحایی در ادامه عوامل جذب موارد مذکور را حمایت دولت و تسهیلاتی که از سوی آن ارایه می شود، دانست و به فعال شدن 540 واحد تولیدی راکد یا نیمه فعال اشاره کرد.

وی ادامه داد: حدود 300 واحد تولیدی استان توانستند با وجود سقف اعتباری 470 میلیارد تومان که در اختیار ما بود موفق به کسب وجذب 651 میلیارد تومان ازاعتبارات ستاد اقتصاد مقاومتی استان و اشتغال 40 هزار نفر شوند.

استاندار البرزدر پایان از ادامه این روال در سال جاری خبر دادو تنها تفاوت را عملکرد قوی تر دستگاه های اجرایی با وجود امکانات و اختیاراتی که در دسترس استان است، برشمرد.

خبرنگار افتخاری پانا: راضیه شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار