حسین عبدی در گفت و گو با پانا:

پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت/ برانکو برای فصل بعد باید بازیکن بگیرد

مربی پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط حمله به بازیکن شش دانگ نیاز دارد تا اگر هر بازیکنی به دلیل مصدومیت یا خطا بیرون از زمین بود بازیکن دیگری جایگزین آن شود، متاسفانه پرسپولیس در این فصل از این موضوع محروم بود.

کد مطلب: ۶۱۴۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره برد پرسپولیس در تبریز مقابل ماشین سازی و کسب مقام قهرمانی گفت: پیش بینی این را می کردم که پرسپولیس در این بازی مقابل ماشین سازی به برتری برسد و قهرمانی خود را سه هفته زودتر از پایان فصل مسجل کرد. این تیم امسال فوق العاده عمل کرد و مستحق این پیروزی و قهرمانی هم بود اما ای کاش پرسپولیس این شادی را با هواداران خود در تهران جشن می گرفت. قهرمانی به نظرم بدون وجود مردم چنگی به دل نمی زند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی نمایش خوبی داشت البته من در خبرها خواندم که اعلام کرده بودند پنالتی پرسپولیس درست نبود اما به نظرم آن صحنه پنالتی داشت ولی در کل این تیم نتایج درخشانی داشت و به آنچه که مستحقش بود رسید.

عبدی با اشاره به اینکه پرسپولیس از ابتدای فصل برای قهرمانی تلاش می کرد، گفت: از همان هفته های اول پرسپولیس برا قهرمانی به میدان آمده بود و انصافا هم برنامه ریزی خوبی از کادر فنی دیدیم و در هر بازی بازیکنان با آمادگی به میدان می آمدند البته ضعف هایی هم تیم داشت به عنوان مثال تیم پرسپولیس امسال نیمکت خالی داشت اگر برانکو در نظر دارد که امسال تیم قدرتمندی دوباره داشته باشد باید بازیکنان خوبی جذب کند بازیکنی مانند طارمی که قدر موقعیت ها را بداند و هر پاسی که کسی فکرش را نمی کند به گل تبدیل کند هر چند که او در همین فصل چندین موقعیت خوب را از دست داد.در هر حال تیم در خط حمله به بازیکن شش دانگ نیاز دارد تا اگر هر بازیکنی به دلیل مصدومیت یا خطا بیرون از زمین بود بازیکن دیگری جایگزین آن شود. متاسفانه پرسپولیس از این موضوع محروم بود و به شدت از ناحیه بازیکن ضربه می خورد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه همین صحبت به لیگ قهرمانان آسیا و کار پرسپولیس مقابل حریفان عربی خود اشاره کرد و گفت: در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس کار بسیار سختی دارد و مصداق همین مشکل بزرگ پرسپولیس را در این مسابقات دیدیم. نیمکت پرسپولیس تهی بود و همین امر سبب شد این تیم در در این مرحله کارش به اما و اگر کشیده شود و مشخص نیست بتواند از گروه خود صعود کند. واقعیتش هم همین است که پرسپولیس در خط حمله بازیکن شش دانگ ندارد و از این موضوع هم در لیگ قهرمانان ضربه خورد. به نظر من رامین رضاییان با وجود اینکه کار اشتباهی کرده بود باید تا پایان فصل حفظ می‌شد به هر حال این بازیکن جوان است خود ما هم زمانی جوان بودیم و شاید در تمرینات دچار اختلاف و درگیری می‌شدیم اما علی پروین از ما می‌گذشت و بازیکنان را با هم آشتی می‌داد پرسپولیس با تیم‌هایی بازی دارد که بسیار قوی هستند و کارش بسیار سخت است.

وی در پایان گفت: به هر حال پرسپولیس زودتر از پایان فصل قهرمانی اش را جشن گرفت و این موضوع برای همه دوستداران این تیم خوشایند است امیدوارم که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم موفقیت قابل قبولی کسب کند که شادی هوادارن دو برابر شود هر چند که این موضوع کمی سخت و دور از انتظار است اما فوتبال هم غیرقابل پیش بینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار