مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:

آرامش روانی دانش آموزان ابتدایی با حذف شبه کنکورها از مدارس

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی صبح امروز در اولین جلسه شورای معاونین در سال 96 گفت: هدف اصلی ما تامین آرامش روانی دانش آموزان ابتدایی با حذف شبه کنکورها از مدارس است.

کد مطلب: ۶۱۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی بر تاکید مقام عالی وزارت و مسئولین استانی برای جبران عقب ماندگی های درسی در تعطیلات اضطراری اشاره کرد و اذعان داشت: در این راستا تشکیل کلاسهای جبرانی در مدارس ضروری است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان اردیبهشت ماه را برای نظام تعلیم وتربیت مهم عنوان کرد واظهار داشت: اردیبهشت ماه بعنوان فرصت طلایی برای برنامه ریزی دانش آموزان و مدیران مجموعه دستگاه تعلیم وتربیت جهت رسیدن به نتایج مطلوب در امتحانات خردادماه و کنکور محسوب می شود.

جعفر پاشایی با بیان اینکه 30 فروردین ماه امسال جشنواره خیرین مدرسه ساز استان برگزار می شود، گفت: هماهنگی وهمکاری با مجموعه عوامل دخیل برای برگزاری هر چه باشکوه تر همایش الزامی می باشد.

وی با بیان اینکه نظام اداری ما متمرکز است افزود: در این راستا پیگیری امور از شهرستان ها برای تحقق اهداف و برنامه های مصوب شده لازم و ضروری است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان بر حضور مستمر تمام کارکنان مجموعه در محل کار تاکید کرد واظهار داشت: نظم وانضباط اداری و رسیدگی به ماموریت ها و مرخصی ها بایستی مد نظر مسئولان هر مجموعه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: رویکرد ما در مجموعه استان بر اساس 3 محور عقلانیت برنامه محور، تکریم اخلاق محور و کیفیت مدرسه محور و در جهت تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت می باشد .

پاشایی بر هماهنگی بین بخشی اشاره کرد وادامه داد: عنصر اصلی حرکت ما کار وتلاش شبانه روزی، اراده و ایمان و استفاده از ظرفیت های موجود است.

این مقام مسئول در استان بر نظارت بر زیر مجموعه تاکید کرد وافزود: کمک، ارائه پیشنهاد، نظارت بر کار مجموعه و ایجاد انگیزه در کادر اداری برای پیشرفت امور مهم است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به توجه شایان به آموزش و پرورش در بودجه 96 ، اظهار کرد: ما بایستی بدنبال نگارش بودجه برای آموزش وپرورش استان جهت رسیدن به اهداف مورد نظر باشیم.

پاشایی در پایان جلسه بر فعال کردن ستاد کنکور در نواحی ومناطق استان تاکید کرد و افزود: هدف اصلی ما تامین آرامش روانی دانش آموزان ابتدایی با حذف شبه کنکورها از مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار