امام جمعه شهرری در دیدار نوروزی با شهردار منطقه بیست:

امور فرهنگی مساجد به خوبی رونق گرفته است

امام جمعه شهرری در دیدار نوروزی شهردار منطقه بیست گفت: با توجه به فعالیت های شهرداری، امور فرهنگی به ویژه مساجد، به خوبی رونق گرفته است.

کد مطلب: ۶۱۱۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در جریان نخستین دیدار شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 که به مناسبت آغاز سال جدید در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: شهرداری در حوزه فرهنگ فعال عمل کرده و شاهد رونق مساجد و امور فرهنگی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این فعالیت رضایت عامه مردم را نیز به دنبال داشته ، گفت: بر ماست که در نظام جمهوری اسلامی، خدمتی را از شهروندان دریغ نکنیم، هر چند که ما بیشتر به این خدمات و اثرات معنوی آن نیازمندیم.

در ادامه سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز ضمن تبریک سال جدید و ایام مبارک ماه رجب، گفت: بخش های مختلف مدیریت شهری منطقه 20 در ایام نوروز در زمینه گردشگری، اسکان مهمانان نوروزی، راهنمایی مسافران و زائران و فعالیت های نگهداشتی و خدماتی در آماده باش کامل بوده است تا شهروندان روزهای نخست سال را در محیطی آماده و با رفاه کامل آغاز کنند.

شهردار منطقه 20 اتمام پروژه های در حال اجرا و تحقق درخواست ها و نیازهای محله ای شهروندان که بر اساس نظر شورایاران و در قالب برنامه اجرایی محلات است را از مهمترین اقدامات سال 96 مدیریت شهری این منطقه جنوبی برشمرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار