امام جمعه فردوس:

اشتغال 300 نفر به طور مستقیم در بیمارستان حضرت رسول(ص)جای خوشحالی است

امام جمعه فردوس گفت: امروز یکی از آرزوهای دیرینه و 10 ساله ی مردم فردوس برآروده شد و بیمارستان مزین به حضرت رسول(ص) با همت تمامی بزرگان به خصوص مقام عالی وزارت و همکاری های ویژه دکتر قائمی و نماینده مردم افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۱۱۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پاناازخراسان جنوبی ،حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس در آئین افتتاحیه مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حضرت رسول فردوس و مرکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت شهری روستایی و پایگاه اورژانس 115 باغشهر اسلامیه اظهار کرد: شهرستان فردوس به دارالمومنین مشهور بوده و خواستگاه بزرگانی چون آیت الله فاضل تونی، آیت الله شیخ مجتبی قزوینی، آیت الله فردوسی پور، آیت الله معنوی و.. می باشد.
وی افزود: تعداد زیادی از اساتید دانشگاه های سراسر کشور و تعداد زیادی از علما از این شهر برخواسته اند و قریب به 200 شهید را نیز تقدیم انقلاب کرده ایم.
امام جمعه فردوس خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب نیز 3 بار به این شهر سفر کرده اند و سالروز ورودشان را در شورای فرهنگ عمومی به نام روز فرهنگ عمومی فردوس به تصویب رسانده ایم.
حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: دو حوزه قوی برادران و خواهران با 500 فارغ التحصیل، وجود 7 دانشگاه بزرگ، مراکز گردشگری، آستان باستانی و مردم بسیار نجیب و همیشه در صحنه از شاخصه های این شهرستان می باشد.
وی ادامه داد: امروز یکی از آرزوهای دیرینه و 10 ساله ی مردم فردوس برآروده شد و بیمارستان مزین به حضرت رسول(ص) با همت تمامی بزرگان به خصوص مقام عالی وزارت و همکاری های ویژه دکتر قائمی و نماینده مردم افتتاح شد.
امام جمعه فردوس بیان کرد: از اینکه امروز مردم فردوس خوشحال شدند، خرسندیم و اینکه نزدیک به 300 نفر به طور مستقیم و 1000 نفر به صورت غیر مستقیم در این شهر اشتغال پیدا می کنند از برکات نظام جمهوری اسلامی است و خدا را بابت آن شاکر هستیم.
حجت الاسلام بابایی افزود: از این شهر دانش آموزان بسیاری به مراکز دانشگاهی راه پیدا کرده اند و امسال رتبه های تک رقمی کنکور را در فردوس داشته ایم.
وی در پایان گفت: با آمد و رفت شما و دیگر وزرا در مدت کوتاه نمایندگی دکتر حسنخانی شهر فردوس در حال مطرح شدن است و با این بیمارستان خوب و تجهیزات پیشرفته کل استان خراسان جنوبی از آن بهره مند می شوند.
خبرنگارپانا:عبدالله افخمی راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار