رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

تعداد کاندیداهای انتخابات شورا در آذربایجان شرقی از مرز 8هزار نفر گذشت

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از نام‌نویسی 8 هزار و 647 نفر نامزد انتخابات شوراها در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در ششمین روز از فرایند ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و تا ساعت 21 روز شنبه، 3هزار و 327 نفر در استان و 137 نفر در شهر تبریز نام‌نویسی کرده‌اند.

کد مطلب: ۶۰۸۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تاکید رییس جمهور بر ممنوعیت استفاده از بیت‌‌المال از سوی داوطلبان و پرهیز از ایجاد فضای دوقطبی در عرصه انتخابات، اظهار داشت: ما امانت‌دار آرای مردم هستیم و باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و قانونمند تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی همه تحرکات داوطلبان را رصد می‌کنند، گفت: هیچ شخص یا گروهی پس از اعلام رسمی اسامی داوطلبان از طریق فرمانداری حق ندارد از تریبون‌های عمومی علیه یا له یک نامزد یا جریان خاصی استفاده کند و در صورت گزارش و مشاهده بر اساس قانون اقدام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: هیچ یک از نامزدها و یا هواداران و طرفداران آنها اجازه هتک حیثیت نامزدهای دیگر را ندارد و باید کاندیداها در یک فضای رقابتی سالم برنامه‌های خود را در خصوص توسعه شهری ارایه نموده و از تخریب دیگر نامزدها خودداری کنند.

شبستری همچنین از نام‌نویسی 8 هزار و 647 نفر نامزد انتخابات شوراها در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در ششمین روز از فرایند ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و تا ساعت 21 روز شنبه، 3هزار و 327 نفر در استان و 137 نفر در شهر تبریز نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: تا امروز در مجموع 8 هزار و 647 نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، نام‌نویسی کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار