تجلیل ازخدمت داوطلبان هلال احمر درجهت تامین رفاه وآسایش مسافران نوروزی

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: جمعیت هلال احمر با بسیج تمامی نیروها و امکانات برای رفاه و آسایش مردم در حال خدمت رسانی است.

کد مطلب: ۶۰۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازشهرستانهای استان تهران مصطفی محمدیون از پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهدای امدادگر پردیس وگیلاونددرشهرستان دماوند و فیروزکوه در شرق استان تهران بازدید و با امدادگران، نجاتگران در پایگاه ها به گفت و گو نشست .

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به بازدیدهای قبلی خوداز پایگاه ها و پست های نوروزی هلال احمر در استان های اصفهان، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان و قزوین حضور و آمادگی نیروهای هلال احمر را تحسین برانگیز خواند و افزود: جمعیت هلال احمر با بسیج تمامی نیروها و امکانات برای رفاه و آسایش مردم در حال خدمت رسانی است .

مصطفی محمدیون با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در استان های جنوبی و آمادگی کامل برای پاسخگویی به حوادث تصریح کرد: دو فروند بالگرد برای امدادرسانی به جنوب کرمان آماده اعزام است که متاسفانه شرایط جوی و بدی هوا، هنوز امکان پرواز را میسر نکرده است .

با توجه به اینکه پایگاه امداد و نجات چناران، یکی از پایگاه های اقماری و پشتیبان تهران در شرایط بحرانی است،در این بازدید مقرر شد انبارهای این پایگاه در صورت کسری در کوتاه ترین زمان به اقلام ضروری 22گانه مجهز شود .

در ادامه این بازدیدحسین کتابدار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز با اشاره به فعالیت 15 پست ثابت، 8پست موقت و 6 پست سیار در ایام نوروز افزود در بازدید دبیرکل از پایگاه های شرق استان تهران، برخی مشکلات و کسری هایی در انبارها مشاهده شد که مقرر شده است تا هفته آتی مرتفع شود .

شایان ذکر است در این بازدیدها، رییس پلیس شرق استان تهران و فرماندار دماوند از حضور به موقع هلال احمر در حوادث، خصوصا دراسکان اضطراری مردم گرفتار در برف و کولاک و بهمن اخیر شرق استان تهران تجلیل به عمل آورد.

/خبرنگار: محیا فرهمند نژاد/


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار