آذرکیش در گفت و گو با پانا:

دانش آموزان در نوروز به سایت های مرتبط با آینده تحصیلی خود مراجعه کنند

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان می توانند از ظرفیت ایام نوروز به عنوان یک انتخاب برای رشته و شغل خود استفاده کنند تا آینده خود و کشور را رقم بزنند.

کد مطلب: ۶۰۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی آذرکیش در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: دانش آموزان می توانند در ایام نوروز در راستای انتخاب آگاهانه برای مسیر آینده شغلی و تحصیلی خود از فرصت ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان می توانند اطلاعات بیشتری را در ایام نوروز دریافت کنند به خصوص از افرادی که دارای اطلاعات کافی در زمینه مشاغل مختلف بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعطیلات نوروز فرصت خوب و مناسبی برای دانش آموزان پایه نهم است، اشاره کرد: این دانش آموزان بعد از تعطیلات در هفته معرفی مشاغل با بخشی از ظرفیت ها و توانمندی های دانش آموزان هنرستانی آشنا می شوند.

آذرکیش بیان کرد: دانش آموزان می توانند از نوروز حداکثر استفاده را کنند اکنون با توجه به رویکرد مهارت آموزی در جامعه و اقبال خانواده ها، نوروز فرصتی برای انتخاب رشته دانش آموزانی است که می خواهند برای آینده شغلی و تحصیلی خود تصمیم بگیرند.

وی همچنین افزود: دانش آموزان می توانند با جستجو در سایت های مختلف و مرتبط با آینده تحصیلی خود از این فرصت استفاده کافی را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار