مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل :

توانمندیهای علمی دانش‌آموزان اردبیلی ارتقا می یابد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد تلاش می‌کنیم تا توانمندیهای علمی دانش‌آموزان استان اردبیل ارتقا یابد.

کد مطلب: ۶۰۷۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری اظهار داشت: بی شک هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود مگر با تلاش، کوشش و پشتکار و امروز این خصیصه در فرهنگیان تلاشگر استان و شهرستان و دانش‌آموزان مشهود است .

وی با اشاره به جایگاه کشوری استان در کنکور امسال بیان کرد:بالا بردن ظرفیتهای دانشگاههای استان، دعوت از اساتید و مشاورین مجرب در کارگاههای توجیهی، بالا بردن توانمندیهای علمی دانش‌آموزان واستفاده از نیروهای متخصص و کارآمد از جمله عواملی است که در رشد رتبه‌های کنکور استان در سالهای آتی موثر خواهد بود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تأسیس موزه آموزش‌ و پرورش اردبیل مورد موافقت قرار گرفته و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیز به این منظور پیش‌بینی شده است کهاسناد آموزش‌ و پرورش استان به‌ منظور ارائه در موزه آموزش‌ و پرورش اردبیل جمع‌آوری می‌شود .

ناصری با بیان اینکه مدرسه نواب صفوی اردبیل با نزدیک به ۹۰ سال قدمت به موزه آموزش‌ و پرورش تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: در فاز نخست بخشی از این فضای آموزشی به موزه تبدیل می‌شود ودر ادامه با تدارک فضای فیزیکی مناسب کل مدرسه به موزه آموزش‌ و پرورش اردبیل تبدیل خواهد شد .

وی گفت: به‌ منظور جمع‌آوری اسناد، اشیا و مدارک قابل ارائه در موزه بخشنامه‌ای در مجموعه آموزش‌ پرورش منتشر شده و قرار است تمامی اسناد بعد از جمع‌آوری و بررسی در موزه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شود وبا توجه به قدمت آموزش‌ و پرورش استان پیش‌بینی می‌شود اسناد قابل‌توجهی در استان احصا شده و در معرض دید عموم قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار