پدیده با مهاجری رکورد شکنی کرد

شاگردان محمدرضا مهاجری در دیداری خارج از خانه علاوه بر کسب سه امتیاز، رکورد شکنی کردند.

کد مطلب: ۶۰۵۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، پدیده روز گذشته در دیداری سخت و در حالی که مهمان پیکان بود با دو گل به پیروزی رسید؛ نتیجه ای که علاوه بر جدا کردن آنها از انتهای جدول حاوی رکوردی جدید برای این تیم بود.

پدیده که در فصل 94-93 وارد لیگ برتر شد برای اولین بار در طول مدت حضورش موفق شد سه بازی متوالی در لیگ برتر را با برد به پایان رسانده است. تیم تازه تاسیس شهر مشهد در هفته بیست و دوم صنعت نفت را در آبادان با 3 گل شکست دادند. در بیست و سومین هفته در مشهد مقابل گسترش 3 بر 2 به پیروزی رسیدند و روز گذشته هم در هفته بیست و چهارم با دو گل در خانه پیکان به برتری رسیدند.

پدیده فصل گذشته هم توانسته بود به دو برد متوالی دست یابد اما با تساوی مقابل صبا نوار بردهایش پاره شده بود اما اینبار توانست در دیداری خارج از خانه به رکورد سه برد متوالی دست یابد. مهاجری در حالی توانست نامش را در به عنوان صاحب این رکورد ثبت کند که چندی پیش مسئولان پدیده قصد اخراج او و جذب پرویز مظلومی را داشتند.

شاگردان محمدرضا مهاجری در پایان هفته بیست و چهارم با 28 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند و فاصله آنها با منطقه سقوط 6 امتیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار