امام جمعه اردبیل:

در کشور آنچه از صندوق‌های رای بیرون می‌آید، رای خود مردم است

امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به روند انتخابات کشورمان گفت: بزرگترین مشخّصه انتخابات ایران اسلامی این است که آنچه از صندوق های رای بیرون می آید، رای خود مردم است.

کد مطلب: ۶۰۳۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، آیت الله سید حسن عاملی افزود: هیچکس در داخل و خارج نمی تواند ادعا کند که انتخابات ایران مهندسی شده است و نتایج از قبل تعیین شده است و این را بهتر از همه، خود ملت ایران با تمام وجود لمس کرده اند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایجاد تردید قبل از انتخابات بسیار خطرناک است و علاوه بر ظلم به کشور و نظام و ملت ، موجب تشویش اذهان، ایجاد زمینه اعتراضات اجتماعی است اظهار داشت، متأسفانه این خطا را یکی از مسئولین بلندپایه دولت در این هفته مرتکب شد و سوژه عظیمی برای معاندان داخلی و خارجی و رسانه های دشمن فراهم کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت فرا رسیدن هفته نیکوکاری از اهالی استان خواست با همت تمام در رفع حوائج دردمندان و مستمندان تلاش نمایند.

امام جمعه اردبیل همچنین با اشاره به سالروز نسل کشی خوجالو در قره باغ توسط ارمنی ها ، این نسل کشی را محکوم و به تشریح نقش قدرتهای بزرگ و استکباری در وقایع نسل کشی در کشورهای مختلف بویژه علیه مسلمانان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار