دبیر مجمع مدرسین و پیشکسوتان هرمزگان در گفت و گو با پانا:

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان یکی از اهداف سازمان دانش آموزی است

دبیر مجمع مدرسین و پیشکسوتان استان هرمزگان گفت: هدف سازمان دانش آموزی غنی سازی و سازماندهی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد.

کد مطلب: ۶۰۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

بارانی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: از آنجایی که سازمان دانش آموزی با هدف غنی سازی و سازماندهی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار شده است و اهداف و فعالیت ها، برنامه های این مدیریت بیشتر و بهتر در معرض دید همگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: اهداف سازمان؛ 1-زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، 2-زمینه سازی برای مشارکت فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف، 3-برنامه ریزی برای استفاده مفید از اوقات فراغت و آماده سازی برای پذیرش مسئولیت های فردی و اجتماعی، 4-ترویج الگوها و اسوه های انقلابی و از این قبیل است.

بارانی اضافه کرد: يكي از بهترين نوع خدمت آنان كمک به مربيان گروه ها، در اداره گروه به عنوان ياور مربي مي باشد و همچنين در ساير بخش هاي تشكيلات پيشتازان و فرزانگان نيز شرايط مناسبي براي خدمت اعضاء فراهم است تا تجارب خود را بكار بگیرند.

دبیر مجمع مدرسین و پیشکسوتان استان هرمزگان با اشعاره به شعار تشکیلاتی همدلی، همفکری، همکاری افزود: سوگند، قول و تعهد، منش ها، شعار و روش و همه شوق خدمت به ديگران را ايجاد و تقويت مي كند و تشكيلات پيشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزي نيز نيازمند كمک وهمكاري و خدمت می باشند.

خبرنگار: الهه داوری از رودان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار