فرماندار رودان:

دولت تدبیر و امید اقدامات مناسبی در حوزه بانوان انجام داده است

فرماندار رودان: دولت تدبیر و امید اقدامات مناسبی را در حوزه بانوان از جمله احداث پارک ویژه بانوان در کشور و به خصوص رودان به سرانجام و بهره برداری رسانده است.

کد مطلب: ۶۰۲۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در کارگروه بانوان و خانواده شهرستان رودان گفت: نقش بانوان در عرصه های مختلف در شهرستان پر رنگ تر شود.

وی افزود: قطعا با حضور بانوان در عرصه های مختلف به خصوص صحنه های اجتماعی بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

محمودی تصریح کرد: هم اکنون فعالیت هایی که بانوان در شهرستان دارند چندان در خور توجه و مثبت ارزیابی نمی شود.

فرماندار رودان عنوان کرد: عدم تدوین برنامه ای مدون و مناسب از مهمترین دلایل این امر است و با وجود آسیب های مختلف اجتماعی که هم اکنون در جامعه احساس می شود، انجام کارهای کارگاهی و آموزشی می تواند تاثیر بسزایی در این خصوص داشته باشد.

وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید اقدامات زیر بنایی مناسبی را در حوزه بانوان به مانند احداث پارک ویژه بانوان در کشور و به خصوص رودان به سرانجام و بهره برداری رسانده است.

فرماندار رودان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت فعال بانوان در صحنه های سیاسی و اجتماعی گفت: بانوان می توانند با حضور در انتخابات مدافع بسیار خوبی برای حقوق بانوان در شوراهای اسلامی شهر و روستا باشند.

وی ادامه داد: بهره بردن از بانوان توانمند در جایگاه های مدیریتی باعث تحول در آن حوزه کاری خواهد شد و دولت تدبیر و امید به این امر نیز تحقق بخشید.

نماینده عالی دولت در رودان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در رفع امورات بانوان در حوزه فعالیت خود در جامعه اهتمام بورزند.

وی خاطر نشان کرد: بانوان به لحاظ آماری نیمی از جامعه هستند و به لحاظ آثاری تمام جامعه محسوب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار