به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار شد;

مراسم تجلیل از همکاران حوزه پرورشی و تربیت بدنی هریس

مراسم تجلیل ازمعاونین ومربیان پرورشی ،دبیران تربیت بدنی ،مشاوران ورابطین بهداشت به مناسبت گرامیداشت سالروز نهاد مقدس امور تربیتی با رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان و مسئولین شهرستان هریس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، در مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی ، سومین بازارچه کار وفن آوری وآثار دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره نوجوان خوارزمی که با همکاری دبیرستان مردانی آذر ترتیب داده شده بود با حضور امام جمعه هریس افتتاح شد.

امام جمعه شهرستان هریس با اشاره به مقام خلیفة اللهی انسان ، بالاترین ثروت وی را عزت نفس دانسته و تربیت اسلامی را تنها راه عزتمندی انسان بیان کرد.

حجت الاسلام احمدی بالاترین مقام حاکمیت را، حاکمیت بر قلب ذکر کرده و افزود: اگر تربیت با مودت صورت گیرد و فقط رضای الهی در نظر گرفته شود، تاثیرگذار بوده و فرد را ازهر نوع ناهنجاری های اجتماعی حفظ خواهد کرد.

اباذرجعفری، رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته امور تربیتی گفت: کار تربیتی امری معنویست و و با تحقق اهداف این حوزه شاهد تعالی جامعه خواهیم بود. در زمینه تربیتی باید صبور بود چراکه پرورش به تدریج ثمر می دهد ولی ثمره اش شیرین تر و پایدارتر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم گفت : هدایت تحصیلی امری است که برای تحقق بهتر آن به یاری مربیان پرورشی و مشاوران نیاز است و اگر تعداد بیشتری از دانش آموزان با اگاهی کامل در رشته های هنرستانی تحصیل کنند ، در رفع مشکل بیکاری موفق خواهیم بود.

بهزاد بالازاده وظایف امور تربیتی را تشریح کرده و بیان کرد : امروزه امور تربیتی در فعالیت هایی من جمله تشکل های دانش آموزی ، خبرگزاری پانا ، مجلس دانش آموزی و ... مثمر ثمر واقع گردیده و دانش آموزان را برای اداره آینده کشور آماده تر می سازند.

در این مراسم با آش دوغ محلی هریس که توسط دانش آموزان به عنوان بخشی از فعالیت کار و فناوری پخت شده بود ،از میهمانان پذیرایی شده و در انتها از پیشکسوتان پرورشی و تربیت بدنی و دانش آموزان و معلمین برگزیده تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: نادر محسن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار