اعتقاد ما این است که خانواده تربیتی در قلب ما جا دارند

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما انتظار داریم که همه دست به دست هم دهیم تا دانش آموزان که امانتی در دست ما هستند را درست به سر منزل مقصود برسانیم.

کد مطلب: ۶۰۱۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،عبدالرسول کریمی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت فرارسیدن ایام الله 8 اسفند ماه در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : نهاد مقدس امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است و امیدواریم این امانت راکه به دست ما سپرده شده است را به درستی به سر منزل مقصود برسانیم. بنده به عنوان یک خدمتگزار این هفته را به کلیه خانواده تربیتی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم امیدواریم که همه بتوانیم برنامه های اثر بخش در جهت اهداف عالیه تعلیم و تربیت داشته باشیم، بنده به شخصه دست پیشکسوتان این عرصه را صمیمانه بوسیده وبه این بوسه افتخار میکنم واز همه عزیزان هم انتظار داریم که در کنار ما باشند و اعتقاد ما این است که خانواده تربیتی در قلب ما جا دارند .

وی درباره فرآیندهایی که نقش اساسی در بحث تاسیس نهاد پرورشی دارد افزود و گفت:

1-ما باید بکوشیم تا محتوای فعالیت های پرورشی را غنی کنیم و نکته اساسی این است که برنامه های تربیتی روی سلامت روح و روان دانش آموزان اثرات مثبتی را به جا بگذارد .

2-باید تلاش ما بر این باشد که محتوای فعالیت پرورشی را قوی تر کنیم.

3-تعمیق پرورش مسائل دینی

این برنامه ها باید جذاب ،شاداب باشد و با روحیه نسل فعلی همخوانی داشته باشد، ما در این برنامه ها باید به خصوصیات شناختی ،عاطفی،اجتماعی و ویژگی های سنی یک اهتمام جدی داشته باشیم .

کریمی درباره همدلی، اتحاد و امانت داری در کار پرورشی گفت : ما انتظار داریم که همه دست به دست هم دهیم تا دانش آموزان که امانتی در دست ما هستند را به درست به سر منزل مقصود برسانیم .اصولا تربیت زمان و مکان ندارد مهم آن است که بتوانیم روابط انسانی برقرار کنیم وحدت و همدلی ایجاد کنیم و مهر و محبت را در جامعه بگسترانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار