امام جمعه اردبیل:

حضورهیات خارجی در استان اردبیل به توسعه اقتصادمنطقه کمک می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضور هیات بزرگ تجاری جمهوری آذربایجان به ریاست وزیر اقتصاد و صنعت این کشور را در استان موفقیت بزرگ اقتصادی دانست و اظهار کرد: اینگونه تعاملات اقتصادی در رشد و توسعه اقتصاد منطقه موثر خواهد بود.

کد مطلب: ۶۰۱۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل در این خصوص از مدیریت ارشد استان و سایر مجموعه های اقتصادی استان که مقدمات این سفر را فراهم کردند تشکر کرد .
وی در عین حال از اینکه میهمانان خارجی در بازدید از بقعه شیخ صفی با محیط بازگشایی نشده مواجه بوده اند انتقاد کرد .
وی با بیان اینکه در آستانه سفر ریاست جمهوری آذربایجان به ایران یکی از مقام های این کشور با سخنان بی پایه اهانت به کشور و تمامیت ارضی ایران نموده، گفت: اینگونه افراد ماموریت دارند هر وقت رابطه دو کشور بهبود و توسعه یافت با اظهارات ناشایسته دو کشور مسلمان و همسایه را به وادی اختلاف و دشمنی بکشانند .
خطیب جمعه اردبیل همچنین اصلی ترین میدان جنگ را میدان اخلاق، تربیت، فرهنگ و سبک زندگی دانست و بیان کرد: تاراج اصلی در زمان معاصر تاریخ فرهنگی و غارت بزرگ، غارت حیاء و عفت و دزدی اصلی، دزدیدن اعتقادات و اخلاق است .
وی بیان کرد: در همه این میادین مربیان تربیتی مرزداران بزرگ کشور، ملت، فرهنگ و تاریخ ما هستند .
خطیب جمعه اردبیل با گرامیداشت هشتم اسفند روز امور تربیتی افزود: مربیان تربیتی افسران بزرگ در اصلی ترین میادین جنگ هستند .
عاملی اضافه کرد: دست مربیان تربیتی را در آموزش و پرورش و سایر نهادهای تربیتی می بوسیم و آنها را اصلی ترین ولی نعمت خود می دانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار