هدف فعالان جبهه فرهنگی، ارتقاء فرهنگ دینی مردم است

نماینده ولی فقیه در نکا گفت: فعالیت جبهه فرهنگی در راستای ارتقا فرهنگ دینی، تعلیم و تربیت اسلامی و قرار دادن مردم در صراط مستقیم است.

کد مطلب: ۶۰۰۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی صبح امروز در اجلاسیه فعالان فرهنگی مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار داشت: فعالان فرهنگی استان در قالب جبهه وسیع فرهنگی در مبارزه با جبهه فرهنگی دشمن افتخارآفرینی خواهند کرد.

وی افزود: فعالیت جبهه فرهنگی در راستای ارتقا فرهنگ دینی، تعلیم و تربیت اسلامی و قرار دادن مردم در صراط مستقیم است.

امام جمعه نکا با تاکید بر اینکه فعالان فرهنگی استان باید در جهت دستورات مقام عظمای ولایت نقش آفرینی کنند، گفت: مقام معظم رهبری از سال 72 تاکنون از جبهه فرهنگی سخن به میان آورده و پس از 24 سال هنوز این جبهه به صورت واقعی شکل نگرفته است.

محمدی لایینی عدم شکل‌گیری جبهه فرهنگی را به مفهوم فاصله گرفتن از ولایت دانست و افزود: قرارگاه خاتم الاوصیا در راستای تقویت جبهه فرهنگی در کشور شکل گرفته و توانسته است اصحاب عشق و فعالان فرهنگی کشور و استان را گرد هم آورد.

وی با اعلام اینکه تقوا، دوری از خودخواهی، تقویت خداخواهی سبب تقویت جبهه فرهنگی در استان خواهد شد، گفت: باید برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی فاخر اخلاق را جدی بگیریم.

امام جمعه نکا با اشاره به اینکه کشور قبل از پیروزی انقلاب، عزت، حرمت و انسجام نداشتیم، افزود: احساسات و انسجام دینی انقلابی به برکت نظام مقدس اسلامی برای ایران فراهم آورده است.

وی گفت: هر روز دنیا در حال تشکیل ائتلاف و جبهه جدید بر علیه ما است و باید جبهه‌های فرهنگی را در داخل کشور تقویت کنیم.

گفتنی است اجلاسیه فعالان فرهنگی مازندران با حضور نخبگان و فعالان فرهنگی استان به همت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا و قرارگاه علویون در حال برگزاری است و تا عصر امروز در مجتمع فرهنگی الغدیر سپاه کربلای مازندران ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار