رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان:

هیچ انسانی بدون نظارت و ارزیابی نمی تواند مسیر درست را پیدا کند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: هیچ انسانی بدون نظارت و ارزیابی نمی تواند مسیر درست را پیدا کند لذا همه ما نیازمند هستیم که هر روز عملکرد خود را ارزیابی کنیم.

کد مطلب: ۵۹۹۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، دکتر اکبری در کارگاه آموزشی توجیهی فرایند ارزیابی عملکرد سال 95 دستگاه های اجرایی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از زیبایی های هفته دولت، قدردانی از دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: آنچه از اهمیت بسزایی برخوردار است، اعتماد و رضایت مردم از عمکلرد دستگاه های اجرایی است که اگر عملکرد ما هر روز بهتر و مناسب تر از گذشته باشد، مردم نیز از عملکرد ما راضی تر خواهند بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: اینکه مردم تا چه اندازه به ما اعتماد دارند و اگر عملکرد ما نامناسب باشد، در اعتماد مردم نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی خدشه وارد می شود، جای تردید وجود ندارد.

وی ادامه داد:عدم رضایت مردم از عملکرد دستگاه ها باعث کاهش مشارکت ها می شود و به همین مناسبت هر سال در دستگاه های اجرایی استان ارزیابی عملکرد صورت می گیرد بنابراین نظارت مستمر در هر عملکردی لازم و ضروری است.

دکتر اکبری عنوان کرد: اگر خود نظارتی ها را در زندگی خود داشته باشیم، بدون شک ارزیابی در محیط اجتماعی برای ما پسندیده تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار