لیگ قهرمانان آسیا – هفته اول/

شروع خوب قهرمان در آسیا

دیدار تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان با برتری یک گله نماینده ایران به پایان رسید.

کد مطلب: ۵۹۹۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ استقلال خوزستان به عنوان اولین نماینده ایران دیدار افتتاحیه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الفتح عربستان برگزار کرد.

نیمه اول / استقلال خوزستان صفر - الفتح عربستان صفر

بازی با برتری استقلال خوزستان شروع شد و این تیم نبض کار را در اختیار داشت و حملات ابتدایی رو روی دروازه حریف تدارک دید.

دقیقه 18 جدی ترین موضعیت خوزستانی ها بدست آمد، کرنر بیت سعید با ضربه سر طیبی می رفت که وارد دروزاه شود اما گلر تیم عریبستانی به زیبایی توپ را دفع کرد.

در ادامه هر چند عربستانی ها تمام تلاش شان را برای نزدیک شدن به دروزاه استقلال خوزستان انجام دادند اما در خلق موقعیت ناکام ماندند تا نماینده ایران اولین نیمه آسیایی اش رو با موفقیت به پایان برساند.

نیمه دوم / استقلال خوزستان یک - الفتح عربستان صفر

آغاز نیمه دوم با حملات پیاپی استقلال خوزستان همراه بود؛ آبی های شهر اهواز با محوریت حسن بیت سعید حملات متعددی را روی دروزاه الفتح تدارک دیدن که جدی ترین آنها دقایق 48 و 55 بود که توپ اول را گلر الفتح روانه کرنر کرد و توپ دوم به تور کتار دروزاه برخورد کرد.

نماینده عربستان که فشار زیادی را روی دروزاه اش احساس می کرد سرانجام از لاک دفاعی بیرون آمد و دقیقه 64 اولین موقعیت خطرناک خود را روی دروزاه استقلال خوزستان ایجاد کرد. ضربه سر مدافع پیش تاخته الفتح در حالی که می رفت وارد دروزاه شود توسط دانیال ماهینی از روی خط درواه برگشت داده شد.

استقلال خوزستان بعد از صحنه خطرناکی که روی دروزاه اش پدید آمد باز هم نبض کار را در اختیار گرفت تا نهایتا دقیقا 80 تیر خلاص را به حریف عربستانی اش بزند و گل اول آسیایی این تیم به ثمر برسد. ارسال کرنر پیمان شیرزادی با شربه ابوالفضل علایی وارد دروزاه الفتح شد تا نماینده ایران به 3 امتیاز نزدیک شود.

در ادامه فشارهای تیم عربستانی برای جبران جواب نداد تا بازی با همان تک گل به پایان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار