توکلی به پانا خبر داد؛

ثبت‌نام 888 هزار داوطلب در کنکور 96/آغاز مجدد ثبت‌نام از 15 اسفندماه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام تعداد 888 هزار و 644 داوطلب در کنکور سراسری سال 96 خبر و داد و گفت: مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سال 96 از روز پانزدهم اسفندماه آغاز می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری سال 96 اظهارداشت: ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 96 برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم(شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پردیس های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد صورت گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: بر اساس آمار اولیه تعداد 888 هزار و 644 داوطلب نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کردند و بدیهی است که آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به مهلت مجدد ثبت نام از روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه گفت: این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ادامه دارد و داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ نشده اند، می توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته توکلی، داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند در مهلت تعیین شده، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان برگزاری آزمون سراسری سال 96 نیز گفت: این آزمون طی روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه سال 96 در حوزه های امتحانی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار