به مناسبت سالروز تأسیس کانون های مساجد:

برگزاری6کارگروه آموزشی ویژه اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجددربجنورد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های مساجد، کارگروه های آموزشی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در بجنورد برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، هاشم شیرازیان عنوان کرد:به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد از یکم اسفند تا ششم همین ماه، ٦ کارگروه آموزشی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بجنورد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این کارگروه ها با موضوع «طرح و برنامه ریزی و توسعه کانون ها»، «اداری و مکاتبات»، «آموزش و پژوهش»، «فرهنگی و هنری»، «اطلاع رسانی و خبرگزاری» و کارگروه «مدیران کانون های پیشرو» است، اضافه کرد: برگزاری هر کارگروه به یکی از کانون های فعال واگذار شده است.

شیرازیان با بیان اینکه هر یک از کارشناسان دبیرخانه کانون های مساجد در کارگروه مختص به خود حضور یافته و ضمن تبیین وظایف و برنامه های حوزه کاری خود پاسخگوی اعضا و مدیران کانون ها خواهند بود، بیان کرد: این کارگروه ها با هدف تبیین برنامه ها و فعالیت های دبیرخانه و آشنایی مدیران کانون های جدید التاسیس با وظایف محوله برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از کانون های فرهنگی و هنری علی ابن ابیطالب علیه السلام، مرصاد، کانون تخصصی آموزش، حجت ابن الحسن، ثارالله و کانون آدینه به عنوان کانون های مجری نام برد و افزود: این کارگروه ها از یک شنبه یکم اسفند ساعت ١٥:٣٠ آغاز می شود و تا جمعه ششم اسفند ادامه دارد.

وی برنامه محوری، حضور منسجم در فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی و آشنایی با برنامه ششم توسعه در حوزه مساجد و کانون ها را از جمله آموزش های قابل ارایه به مدیران دانست و افزود: هدف ما تقویت فعالیت های درون مسجدی و جذب افراد مختلف به ویژه جوانان به مساجد و کانون های فرهنگی و هنری است.

شیرازیان همچنین با بیان اینکه از ابتدای دی ماه ستاد بزرگداشت هجدهم اسفند (سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد) در خراسان شمالی فعال شده و برنامه ریزی های لازم در جهت برگزاری مراسم باشکوه ١٨ اسفند صورت گرفته است، اظهارداشت: برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد در همه شهرستان های استان از دهم تا بیستم اسفند در این ستاد مصوب شده است.

وی بیان کرد: مراسم ویژه این روز در بجنورد مرکز خراسان شمالی طبق هماهنگی های صورت گرفته با ستادعالی، با حضور «حجت الاسلام سلیمانی» دبیرستاد عالی کانون های مساجد کشور، مسئولان استانی و فعالان کانون های مساجد استان برگزار می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هجدهم اسفندماه در خراسان شمالی، برگزاری مراسم ویژه سالروز تاسیس کانون های مساجد و همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردها در همه کانون های فرهنگی و هنری را از جمله برنامه ها اعلام کرد و گفت: طبق برنامه و هماهنگی های صورت گرفته قرار است ائمه جماعات مساجد در این مراسم حول سه محور فعالیت های کانون های مساجد و سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری، تبیین سخنان رهبری در خصوص فعالیت های کانون های مساجد در سفر ایشان به خراسان شمالی و همچنین راهکارهای رسیدن به مسجد طراز اسلامی و احیاء تمدن نوین اسلامی به ایراد سخن بپردازند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، دیدار با خانواده شهدا، امام جمعه، عضو مجلس خبرگان رهبری، استاندار خراسان شمالی، گلباران مزار شهدا و ... را از جمله برنامه های مصوب در هفته بزرگداشت فعالیت های کانون های مساجد اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار